2018. október 29., hétfő

HOL VANNAK MA AZ ISTEN HŐSEI?

Menj, és gyűjts össze minden zsidót, aki csak Súsánban található, és böjtöljetek értem! Ne egyetek, és ne igyatok három napig se éjjel, se nappal! Én is ugyanígy böjtölök szolgálóimmal, aztán bemegyek a királyhoz a törvény ellenére is. Ha elveszek, hát vesszek el!
Eszter könyve 4. rész 16. vers


Hol vannak a fiatal férfiak és nők, a mai generációból, akiknek az életük sem drága? Akik hűségesek egészen a halálig Istenükhöz? Akik képesek "elveszíteni" az életüket Krisztusért és az iránta érzett szeretetükért?
Hol vannak azok, akik veszélyeket, kockázatokat vállalnak a szolgálatban? Hol vannak az imádság emberei? Hol vannak az emberek, akiknek fontosabb az Isten szava, mint a mindennapi étel amit a szájukba vesznek?
Hol vannak azok az emberek, akiknek olyan közössége van Istennel, mint amilyen Mózesnek volt? Aki úgy beszélt Istennel, mint barátjával.
Hol vannak Isten emberei, akik által megnyilvánulhat Isten hatalma a világban?
Hol vannak a pásztorok, akik Pál apostollal együtt mondják:
" De én mindezekkel nem gondolok, sőt még az életem sem drága, csakhogy elvégezhessem futásomat és azt a szolgálatot, amelyet az Úr Jézustól azért kaptam, hogy bizonyságot tegyek az Isten kegyelmének evangéliumáról."
Én semmi vagyok, csak kaptam egy feladatot Istentől, és azért imádkozom, hogy Isten tartson meg, hogy hűségesen el tudjam végezni a feladatomat, majd menjek az Istenhez ahol átveszem a koronámat.
Hol vannak a pásztorok, akik azt mondják, amit Jóáb mondott testvérének:
" Légy erős, szedjük össze az erőnket (=legyünk bátrak) népünkért és Istenünk városaiért! Az Úr pedig tegye azt, amit jónak lát!”
Hol vannak ma a nők? Egyedülálló nők, házas nők, pásztor feleségek, akik Eszterrel együtt azt mondják:
"...bemegyek a királyhoz a törvény ellenére is. Ha elveszek, hát vesszek el!"





Hol vannak ezek a nők?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem veti meg a nyomorult nyomorúságát

Mert nem veti meg, és nem utálja a nyomorult nyomorúságát, nem rejti el orcáját előle, segélykiáltását meghallgatja. 20. Zsoltár 24. vers Ke...