2018. november 7., szerda

A "KENYERES" KÖVETŐK!

Nem hogy az én szűkölködésemre nézve szólnék; mert én megtanultam, hogy azokban, a melyekben vagyok, megelégedett legyek. Tudok megaláztatni is, tudok bővelkedni is; mindenben és mindenekben ismerős vagyok a jóllakással is, az éhezéssel is, a gyűlölködéssel is, a szűkölködéssel is. Filippiekhez írt levél 4. rész 10-12. vers Hány olyan megtapasztalást hallottunk, olvastunk, amikor emberek arról tettek tanúbizonyságot, hogy mondjuk beadták a tizedet vagy még többet is (hiszen Istené mindenünk nemcsak a tizedrésze életünknek) és a szóló örömmel mondta, hogy még áldottabb lett az élete. Kötött egy sikeres üzletet vagy váratlanul nagyobb pénzösszeghez jutott. De a nagy kérdés az, hogy ez az ember áldott? Krisztust követték emberek, akik részesültek a kenyerekből és Krisztus feléjük fordulva ezt mondta: " Tudom, hogy csak a kenyerek miatt követtek, amit tegnap kaptatok..." Egymást becsaphatjuk, még önmagunkat is, de Isten lát minket. Jaj de szegények vagyunk, ha csak azért követjük Krisztust, azért kullogunk a nyomába, hogy összeszedjünk egy kis kenyeret, pénzt, hogy legyen szép lakásunk, hogy legyen egy Istenfélő házastársunk, hogy legyen egy megbecsült helyünk egy közösségben. Krisztus tudja. Azt is ami a szívem, a szíved legmélyén van. Ha te átadtad életedet Istennek, akkor velem együtt megfogadtad, hogy halálig követni fogjuk Őt. Ha lesz kenyér akkor is, ha éhezünk akkor is. Ha bővelkedünk, akkor is, ha szűkölködünk akkor is. Ha lesz hol laknunk akkor is csak Benne bízunk, ha hajléktalanok leszünk, akkor sem fogjuk megtagadni Őt. Ha a házastársunk megértő, józan, minket szerető, tisztelő lesz akkor is az Úr a mindenünk, ha bánt, megaláz, megvet, szidalmaz, lenéz, hűtlenkedig a házastársunk, nekünk akkor is Krisztus a mindenünk. Vágyom arra, hogy ilyen követő legyek. Vágyom arra, hogy amikor Krisztus ránéz az életemre, akkor tetszedjem Neki. Lássa bennem, rajtam, hogy nem azért követem, mert akarok Tőle valamit, hanem azért követem mert Őt magát akarom, vágyom, sóvárgom. Könyörülj rajtam Istenem, hogy ilyen ember lehessek! Tencut Zoltán IMA: Mindenható, örökkévaló, szerető, gondviselő, megváltó Istenünk. Dicsérünk, áldunk, magasztalunk azért mert szerettél minket akkor már, amikor még meg sem születtünk. Már akkor életedet áldoztad értünk. Az utolsó csepp véredet is odaadtad, a ruhádat, az igazságodat, hogy a nyomorult, koldus, halálra szánt életünk megújulhasson. Segíts nekünk minden élethelyzetben Téged látni kincsünknek és ezáltal megélni, hogy mindenre van erőnk Általad, aki megerősítesz minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataid szűrői

Egyébként pedig, testvéreim, ami igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó, ami jóhírű, ha valami nemes és dics...