2018. december 29., szombat

NINCS TÖBB JÁTSZADOZÁS!

Ezért, amint a Szentlélek mondja: "Ma, ha az ő szavát halljátok, ne keményítsétek meg a szíveteket, mint az elkeseredéskor, a kísértés napján a pusztában,
Zsidókhoz írt levél 3. rész 7-8. vers

Vannak Istennek gazdag áldásai, amelyeket csak akkor tapasztalhatunk meg, ha teljesen alávetjük életünket Istennek.
Amíg Isten ellen lázadsz, sosem fogod megtapasztalni azt a bővölködő életet, amit Isten tud adni a számodra.
Addig nem, amíg át nem adunk Neki mindent, hogy betöltse életünket teljesen.
Ha többet akarsz Istenből, áldásaiból, teljesen át kell adnod magad Neki.
Ha ismersz embereket akik különleges áldásokban részesültek, nézd meg őket alaposan és meg fogod látni, hogy olyan emberekről van szó, akik teljesen átadták életüket Istennek.
Maradhatsz ott ahol vagy, teljesen közömbösen Isten dolgai iránt.
Sántikálhatsz kétfelé is, megosztott életet élve, vagy megteheted a hit nagy lépését és megláthatod amint Isten fellendíti életed.
Nincs több játszadozás. Isten azt mondja: " Most van az üdvösség napja. Ne keményítsétek meg a szíveteket. Itt az idő, hogy mindent átadjatok Nekem, hogy teljesen megtapsztalhassátok a velem való közösség áldásait.
Eljött az idő, hogy döntsetek kit akartok szolgálni. Ha úgy gondoljátok én vagyok az Isten, hát engem szolgáljatok."


IMA: Atyám, Istenem, teljesen átadom az életem Neked. A múltam, jelenem és jövőm. Átadok neked mindent amim van és elfogadok mindent amit Tőled kapok.
Minden szereteted, kegyelmed, és a Szentlelked, hogy munkálkodhasson bennem.
Teljesen tölts be engem Istenem, megüresítve jövök eléd, és szeretnék teljesen betöltekezve lenni Veled.
Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyakorlati megújulás

Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tet...