2023. március 1., szerda

Isten mindent kézben tart

Én, én vagyok vigasztalótok! Miért félsz halandó embertől, olyan embertől, aki a fű sorsára jut?       Ézsaiás 51. fejezet 12. vers



Egy süllyedő hajón mindenki eszeveszetten jajveszékelt, csak egy kisgyermek rakosgatta nyugodtan a fedélzeten levő székeket.
Egy rémült utas megrázta a gyermeket és kérdőre vonta, hogy miért nem fél, hiszen könnyen lehet, hogy a hajó el fog süllyedni.
A fiú így válaszolt: „Nem félek, mert az én apám a kapitány. Amíg ő van, a kormánynál én nem félek, mert bízom benne.”
Olyan gyorsan változik körülöttünk minden. Talán te is érezted már úgy, hogy nincs biztos pont ezen a világon. Ezt hatványozottan érzik azok, akiknek az országában éppen háború dúl. Isten jelenléte, szava, vigasztalása, bátorítása rendíthetetlen alap életedben, ha az Ő gyermeke vagy. Mi választana el téged Isten jelenlétének, szeretetének rendíthetetlen alapjától?
Szorongattatás, veszteség, háború, szegénység, gazdagság, halál? Krisztus győzelmet aratott még a halál felett is a golgotai kereszten.
Mennyei Atyád kezében tartja a világtörténelem kormányát, de kezében tartja az Ő gyermekeinek életét is. Vigasztalódj, nyugodj meg ebben az áldott tudatban. Ne félj embertől, ne félj a jövőtől, csak bízz a Te vígasztalódban!


IMA: Istenem, köszönöm, hogy Te vagy a vígasztalom és életem biztos alapja, kormányosa. Krisztus nevében segíts meggyökereznem ebben a tudatban. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten szerető kezében

Vesd az Úrra terhedet, és ő gondot visel rád! Nem engedi sohasem, hogy ingadozzon az igaz.                  55. Zsoltár 22. vers Amikor nehé...