2023. május 7., vasárnap

Tanítvány vagyok

Akkor Jézus ezt mondta tanítványainak: "Ha valaki én utánam akar jönni, tagadja meg magát, vegye fel a keresztjét, és kövessen engem. Mert aki meg akarja menteni az életét, elveszti, aki pedig elveszti az életét énértem, megtalálja.
Máté evangéliuma 16. fejezet 24-25. versek



Tanítvány vagyok. A kocka már el van vetve, meghoztam a döntést és Jézus Krisztus tanítványa lettem. Nem fogok másra nézni, lassítani, visszafordulni, tétlen maradni.
Nincs többé szükségem a világ kínálta elsőbbségre, gazdagságra, hatalomra, megbecsülésre, népszerűségre. Nem vágyom többé arra, hogy mindig nekem legyen igazam. Nem akarok a világ szerint elsők, elismertek vagy megjutalmazottak közé tartozni.
Mostantól hitből élek, türelmesen és kitartóan szeretek, imádság és munka által fogok felemelkedni.
Isten ereje és hatalma határozza, meg milyen tempóban haladok Krisztusom nyomdokaiban, az utam a keskeny út, a célom a Menny. Göröngyös az utam, de nem járok rajta egyedül. Biztos kéz vezet engem. Nem vagyok megvásárolható, elcsábítható, megtéveszthető vagy késleltethető.
Nem riadok vissza, ha áldozatot kell hoznom, nem habozok a nehézségek láttán, nem alkudozom a lelkem ellenségével.
Nem adom fel, nem hátrálok meg, nem némulok el, amíg be nem végzem Krisztustól kapott küldetésemet. Hirdetni fogom, hogy Krisztus vissza fog jönni, és végezni fogom munkámat, amíg vissza nem tér. Amint pedig visszatér, meg fog ismerni engem úgy, mint az Ő tanítványát.
Te Krisztus tanítványa vagy-e?

IMA: Istenünk, segíts, hogy ne szórakozzunk a Te követésedet illetően. Segíts elköteleznünk magunkat Neked teljesen. Krisztus nevében kérünk, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten szerető kezében

Vesd az Úrra terhedet, és ő gondot visel rád! Nem engedi sohasem, hogy ingadozzon az igaz.                  55. Zsoltár 22. vers Amikor nehé...