2018. szeptember 17., hétfő

ENGEDD, HOGY EGYENGESSE ÖSVÉNYEIDET!


Bízzál az Úrban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!
Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet.
Ne tartsd bölcsnek önmagadat, féljed az Urat, és kerüld a rosszat!
Példabeszédek könyve 3. rész 5-7. vers
 
Isten nélkül semmit sem tehetünk, de Istennel semmi sem lehetetlen. Az alázat azt jelenti, hogy tudjuk azt, hogy kicsoda Isten és azt, hogy mi kik nem vagyunk.
Isten vezetni akar és irányt mutatni döntéseinkben.
Azért teszi ezt, hogy megtapasztalhassuk kegyelmét és jóságát.
Sokunk élete szükségtelen nehézségekkel megterhelt, mert ha belegondolunk, sokszor nem kerestük az Isten bölcsességét, nem voltunk nyitottak az Ő véleményére, egyszerűen csak a magunk eszére támaszkodtunk és azt tettük ami helyesnek tűnt az adott pillanatban.
Ha őszinték vagyunk, akkor elismerhetjük, hogy nem mindig vártunk Rá.
Talán olyan is volt, hogy megkérdeztük imában mit akar az Úr, hogy cselekedjünk, és ha nem azonnal jött a válasz, akkor úgy gondoltuk a hallgatás beleegyezés, és mentünk a saját fejünk után, tettük amit helyesnek gondoltunk.
Amikor Isten csendben van az nem beleegyezést jelent vagy engedélyt, hogy azt tegyük amit akarunk.
A csend azt jelenti, hogy várjunk.
Ő vezet, de nem akkor amikor mi elképzeljük. A saját időzítése szerint dolgozik.
Ne légy rest amikor az Isten Lelkének vezetésére kell várnod. Ne hidd, hogy eléggé bölcs vagy a saját életed vezetéséhez. Lásd be, hogy folyamatosan az Ő útmutatására szorulsz.
Tedd azt amit Jákob, mondd Istennek:
" Addig nem engedlek el, amíg meg nem áldasz engem. Addig nem engedlek el amíg nem adsz útmutatást, tanácsot. Mivel a Te tökéletes akaratodat akarom cselekedni, addig várok, könyörgök, kereslek, amíg kijelented azt nekem.


IMA: Istenem, bocsásd meg, hogy életemben sokszor a magam eszére építettem, türelmetlen voltam és ezért hoztam felelőtlen döntéseket. Segíts, hogy várjak Rád és vezetésedre életem minden napján. Segíts, hogy a tökéletes akaratod tudjam cselekedni életem minden napján. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyakorlati megújulás

Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tet...