2018. szeptember 20., csütörtök

GYAKOROLD AZ ISTENNEL VALÓ KÖZÖSSÉGET!

Szeretem azokat, akik engem szeretnek, megtalálnak engem, akik keresnek.
Példabeszédek könyve 8. rész 17. vers


Az eredeti fordításban van még egy szó amit a magyar nem ad vissza. "Megtalálnak engem, akik "pirkadatkor" keresnek."
Én úgy gondolom nemcsak pirkadatkor fontos keresnünk Istent, hanem minden egyes pillanatban amikor döntések előtt állunk, "jelentkezzünk be" hozzá.
Mielőtt némely házastárs hazamegy a munkából. van, hogy egyeztet a feleségével, hogy van-e valami amire szüksége van esetleg? Amit megvásárolhatna?
Ugyanígy Isten is szereti, ha egyeztetünk Vele.
Mielőtt igent mondanál arra a munkalehetőségre, mielőtt házasságot kötnél azzal a személlyel, mielőtt megvásárolod az új házad, mielőtt elköltözöl egy másik városba, egyeztess Istennel.
Nem tudom elmondani, hogy hányszor védett meg minket Isten azáltal, hogy lelassítottunk és időt szakítottunk arra, hogy "egyeztessünk" Vele.
Lehet, hogy nem hallható hangon fog szólni hozzád, de egy szelíd lökés által, amivel a helyes irányba állít.
Ezáltal megáldhat téged és a családod, ha engeded.


Az ellenségünk célja, hogy elvonja a figyelmünket Istentől és ezzel rossz döntésekre sarkalljon, amik akár a jólétünkbe is kerülhetnek.
Ne engedd tehát, hogy a gonosz elvonja a figyelmed. Légy éber és elővigyázatos. Hallgass Isten útmutatására. Amikor ezt teszed bölcsességet, életet és kegyelmet találsz Isten előtt. ( Példabeszédek könyve 8. rész 35. vers)


IMA: Atyám, Istenem köszönöm neked. Azért imádkozom, hogy vezess engem a mai napon. Ne engedd, hogy a gonosz elvonja a figyelmemet és rossz döntéseket hozzak.
Segíts megtanulnom, hogy miként keresselek téged, mielőtt döntéseket hozok.
Segíts érzékenynek lennem Szentlelked vezetésére.
Az én életem és a körülöttem levők élete múlik ezen. Krisztus nevében, Ámen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyakorlati megújulás

Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tet...