2020. február 4., kedd

Mit hoz a holnap?

Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.
Ézsaiás könyve 41. rész 10. vers



Amikor egy gyermeket faggatunk a félelmeivel kapcsolatosan, általában a sötétséget, pókokat, szüleik elvesztését említik. A tizenévesek, felnőttek félelmei jóval változatosabbak és sokrétűbbek.
Manapság félünk a terrorizmustól, emigránsoktól, halálos korona vírustól, politikusaink gátlástalanságától, a média félretájékoztatásától, természeti katasztrófáktól, csapásoktól, bármitől ami megfoszthat minket vagy szeretteinket a kényelmes kis életünktől.
Isten jól tudja, hogy milyennek lettünk megalkotva és azt is látja, hogy a sokrétű félelmeink megbéníthatnak és sokszor meg is bénítanak minket.
A Bibliában 365 alkalommal olvashatunk különböző formában arról, hogy nem szabad teret adnunk életünkben a félelemnek.
Ézsaiás próféta, az Isten üzenetét tolmácsolja Isten népének és arra bátorít általa Isten minket is, hogy bízzunk Benne még akkor is, ha veszteségek, fájdalmak érnek minket, mert Istennek csodálatos terve van a nehézségeink időszakára nézve is.
Amikor elveszítjük a munkánkat, tudomást szerzünk arról, hogy komoly betegségben szenvedünk, amikor látjuk, hogy egyik szerettünk, családtagunk rossz döntést készül meghozni, úrrá lehet rajtunk is a holnappal kapcsolatos félelem.
MI fog történni velünk vagy szeretteinkkel? Hogy fogjuk átvészelni azt a bizonyos helyzetet, nehézséget?
Isten arra hív minket a mai napon, hogy nézzük az összképet és fedezzük fel benne Isten mindenen átívelő jóságát és gondviselését.
Isten így szól ma hozzánk: " Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak. Ézsaiás könyve 41. rész 10. vers"


IMA: Istenünk, nélküled minden okunk megvan a félelemre, mert az életünk értelmetlen és bizonytalan. Veled azonban legyőzhetjük a félelmeinket és élhetünk a Te gondviselésed gondtalanságában. Segíts megértenünk, hogy nem a félelem, hanem a józanság és a bátorság, erő Lelkét akarod nekünk ajándékozni. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az anyaság áldott "raktárai"

...Anyja mindezeket a szavakat megőrizte szívében, Lukács evangéliuma 2. fejezet 51.b. vers Amikor az édesanyákról emlékezünk meg, Mária, Jé...