2020. szeptember 27., vasárnap

MINDEN MÁS SEMMI!

Mert én a legkisebb vagyok az apostolok között, aki arra sem vagyok méltó, hogy apostolnak neveztessem, mert üldöztem Isten egyházát. De Isten kegyelméből vagyok, ami vagyok, és hozzám való kegyelme nem lett hiábavaló, sőt többet fáradoztam, mint ők mindnyájan; de nem én, hanem az Istennek velem való kegyelme.
Korintusiakhoz írt első levél 15. fejezet 10-11. vers



Óh jöjj el hozzám
drága kegyelem,
ne menj el tőlem
maradj velem!
Áldott állapot,
megígért csoda,
hadd legyek
a Lelked temploma!
A tántoríthatatlan
hit legyen enyém,
s mint a legkisebb
beszélhessek én,
hogy nincs király,
nincs szolga Előtted
csak megtérő szív,
alázatos lélek.
Csak hit van,
amely Téged befogad:
Minden más
semmi az ég alatt! ( P. Kovács Erzsébet verse)


IMA: Istenünk, köszönjük, hogy Krisztusban a Golgotáig hajoltál az elveszett emberiségért, hogy a Krisztusban vetett hit által kegyelmet és örök életet adhass mindazoknak akik hajlandóak elfogadni azt. Köszönjük, hogy a Te kegyelmednek ereje képes átformálni életünket. Tied minden dicsőség. Krisztus nevében, Ámen. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A fegyelmezés áldásai

Pillanatnyilag ugyan semmiféle fenyítés nem látszik örvendetesnek, hanem keservesnek, később azonban az igazság békességes gyümölcsét hozza ...