2021. december 31., péntek

Erősödj meg az Úrban

Végül pedig: erősödjetek meg az Úrban és az ő hatalmas erejében.                                                Efézusiakhoz írt levél 6. fejezet 10. vers



Az év utolsó napján, ha visszagondolsz, a gonosz volt az, aki sokszor arra próbált ösztönözni, hogy tégy meg valamit, mert azzal nem vétkezel az Isten ellen, majd ő volt az, aki jött és vádolt, hogy elhitesse veled nincs már remény a számodra. A gonosz volt az, aki hallgatásra akart rávenni akkor, amikor az Isten szavát és nevét földbe tiporták.
A legnagyobb veszteség nem az, hogy elveszíted a megélhetésed, az egészséged, minden barátodat, hanem az, hogy elveszíted Jézus Krisztust.
Egy hölgy írta a levelében: „ A férjem meghalt, a két gyermekem nagyon messze van tőlem és sosem hívnak telefonon, de az igazi magányt akkor tapasztaltam meg, amikor elvesztettem az Isten jelenlétét életemben. Ma este hat órán keresztül térdeltem és kértem Istent, hogy szóljon hozzám. Elhatároztam, hogy addig nem állok fel a térdeimről, amíg Ő nem szól hozzám. És hajnaltájt újra megszólított, újra éreztem az Ő áldott jelenlétét.”
Állj meg és gondolj vissza Isten áldásaira. Az is lehet, hogy éppen most vagy megpróbáltatásban, de ha Isten veled van, nem vagy egyedül és nem vagy vesztes. Át fog vezetni a nehézségeken. Ha pedig Isten nincs jelen életedben, addig könyörögj, amíg szól hozzád és Krisztus által megújítja erődet. Hiszen az újévvel új kihívások jönnek, és új erőre van szükséged.


IMA: Istenem, te voltál az, aki nehézségeken, örömökön, bánaton át vezettél egész évben. Kérlek, ne hagyj magamra, hanem segíts nekem megerősödni a Te erőd által. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyakorlati megújulás

Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tet...