2022. április 20., szerda

Lelkem utánad szomjazik

 Imádkozva nyújtom feléd kezem, lelkem utánad eped, mint a kiszikkadt föld.                                 143. Zsoltár 6. vers

Emlékszem egy nyári napra, amikor nem volt lehetőségem szinte estig vizet inni és a szomjúságom egyre csak nőtt. Nem emlékszem, hogy jobban éreztem volna a szomjúság gyötrését, mint akkor. Arra sem emlékszem, hogy lett volna alkalom, amikor olyan jól esett a víz, mint azon a napon.  Néha talán úgy tűnik neked, hogy Isten csendben van és a háttérbe húzódott, de talán éppen azt várja, hogy igazán szomjazd az Ő jelenlétét. Volt egy időszak az életemben, amikor még nem volt Jézus Krisztusban vetett hitem, de vágytam arra, hogy a hit megszülessen a szívemben, vágytam a Krisztussal való közösségre. Sokszor úgy tértem nyugovóra, hogy elképzeltem magamban, milyen csodálatos lenne, ha aznap magához ölelne Krisztus. Milyen jó lenne a közvetlen közelében. Isten azonban várt, mert tudta, hogy meg kell érjek erre a találkozásra. Ki kell kristályosodjon bennem annyira, hogy félre tudjam tenni önmagam és át tudjam adni életem az Ő kezébe. Bármilyen helyzetben is vagy ma, ne alkudozz az Istennel! Ne akarj Vele üzletelni sem! Nem ajánlhatsz semmit cserébe az Ő szeretetéért. Nem veheted rá Istent, hogy a te malmodra hajtsa a vizet úgy, hogy nem adod Neki életedben a fő helyet. Talán ma még te is úgy fogod gondolni, hogy elfoglalt vagy, még bírod az Isten nélkül, rohangálni fogsz a teendőidet végezve vagy éppen megoldást keresve szorult helyzetedre. Isten ezt is megengedi neked. Ő vár rád. Amikor kész vagy találkozni Vele, amikor rájössz, hogy mennyire szegény, szomjas a lelked Jézus Krisztus nélkül, akkor csak nyújtsd az Isten felé kezeidet, mint a kisbaba, aki nem tud felemelkedni az édesanyja karjaiba, de jelzi, hogy vágyik az édesanyja szerető közelségére. Könyörögj, imádkozz őszintén és a lelked kiszikkadt földje bőségesen el lesz áztatva az élet vizével, az életed terméketlen sivárságát pedig áldott gyümölcsözés fogja felváltani.

IMA: Istenem, vágyom utánad, de szeretnék epekedni utánad. Szeretnék ragaszkodni Hozzád jobban, mint bárkihez vagy bármihez. Köszönöm, hogy ma is kész vagy szívem kemény talaját megöntözni, fellazítani, hogy gyümölcsöt teremhessen életem. Krisztus nevében, Ámen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem veti meg a nyomorult nyomorúságát

Mert nem veti meg, és nem utálja a nyomorult nyomorúságát, nem rejti el orcáját előle, segélykiáltását meghallgatja. 20. Zsoltár 24. vers Ke...