2022. július 20., szerda

Ez több annál

Sámuel pedig fogott egy követ, felállította Micpa és Sén között, és elnevezte Eben-Háézernek, mert ezt mondta: Mindeddig megsegített bennünket az ÚR! Sámuel első könyve 7. fejezet 12. vers



Nekem az élet könnyű volt.
Gyermeki szívvel szerettem.
Ha megbántottak nem sírtam,
estére el is feledtem.

Megbocsátani úgy tudtam,
hogy nem maradt vérző sebem,
így a békesség és öröm
érzése lakott szívemben.

Nem adtam helyet Sátánnak,
bár sokszor harcoltam vele.
Volt úgy, amikor ő győzött:
De nagy az ima ereje!

Hívásomra felelt az Úr.
Szabadítása nem késett.
Ha nem tudtam elmondani:
néma fájdalmat is értett.

Nagy kegyelmével betakart.
Óvott, féltett és segített.
Ha mélységek fogtak körül:
a mélységből menekített.

Több kegyelmet kaptam sokkal,
mint megérdemeltem volna.
Szeretett, mindig szeretett!
Igazán, isteni módra.

Azért volt könnyű az élet,
mert mindent elhittem Neki.
Az Ige mellett mindennap
pecsétjét szívemre teszi.

Az a pecsét Jézus vére.
Lelkem üdvösségét adja.
Ez több annál, mint ahogyan
a szív és a száj kimondhatja.


Páskulyné Kovács Erzsébet

IMA: Istenünk, annyi áldásod mellett elmentünk életünkben úgy, hogy még csak észre sem vettük őket. Köszönjük, hogy mindeddig megtartottál, megsegítettél minket és minden embernek kínálod ma is az örök élet ingyenes ajándékát. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az anyaság áldott "raktárai"

...Anyja mindezeket a szavakat megőrizte szívében, Lukács evangéliuma 2. fejezet 51.b. vers Amikor az édesanyákról emlékezünk meg, Mária, Jé...