2018. augusztus 27., hétfő

GYERE KÖZELEBB!



Jöjjetek közel Istenhez, és ő is közeledni fog hozzátok! Ti bűnösök, takarítsátok ki a bűnöket az életetekből! Tisztítsátok meg a szíveteket, és ne próbáljátok többé Istent is, meg a világot is követni!
Jakab levele 4. rész 8. vers (Egyszerű Fordítás)
 
Amikor a feleségemmel a kanapén ülünk, ő egyik vége fele én pedig a másik vége fele akkor gyakran szól nekem: " Gyere közelebb hozzám."
Mi emberek, igényeljük, hogy közel legyünk azokhoz, akiket szeretünk. Nem szeretjük, ha bármi közénk áll.
Talán valami hasonló a helyzet veled és Istennel jelenleg.
Talán éppen ellenkező irányban vagy Istenhez képest.
Te egy dolgot szeretnél, Ő viszont egy egészen más dolgot szeretne.
Talán nem vagy nyitott arra sem, hogy imádságban megszólítsd Őt.
Talán minden összezavar most a jelenlegi életkörülményeidet illetően és nincsenek még szavak sem benned.
 
Tudd meg, hogy nem Isten van távol tőled, te vagy távol Tőle.
 
Azt mondja neked ma: "Gyere közelebb hozzám! Ne légy olyan távolságtartó! Csak segíteni szeretnék neked. Nem most van az ideje annak, hogy távolodj Tőlem.
Gyere közelebb és fogadd el a békességemet, nyugalmamat, kegyelmemet és szeretetemet.
Én sosem fogok hátat fordítani neked. Én már a golgotai keresztig hajoltam és meghaltam helyetted. Most rajtad a sor! Gyerek közelebb!


IMA: Atyám Istenem, köszönöm, hogy szóltál hozzám. Sajnálom, hogy távolodtam Tőled. Közeledni szeretnék most Hozzád és kérlek jöjj Te is közelebb hozzám.
Szükségem van Rád jobban, mint bármikor.
Vonj magadhoz közel, hogy érezhesselek annyira közel magamhoz, amennyire csak lehet.
Érintsd meg a szívem, elmém. Erősíts és segíts meg ma Istenem. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A fegyelmezés áldásai

Pillanatnyilag ugyan semmiféle fenyítés nem látszik örvendetesnek, hanem keservesnek, később azonban az igazság békességes gyümölcsét hozza ...