2018. augusztus 18., szombat

Isten megerősíthet téged!


Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.

Életének valamely szakaszában, Istennek sok embere érezte azt, hogy kimerült.
Ilyenkor ezek az emberek Istenhez folyamodtak, Isten pedig megerősítette őket.
Ahogyan Isten az ő erejük volt, úgy a te erőd is lehet.
Az Ő kezével támogathat téged. Segít mindig egy lépéssel tovább menni. Segít hitben járni, amikor úgy tűnik semminek nincs értelme.
Szentlelke által segíteni fog téged, hogy továbbra is olyan ügyekért állj ki, amik kedvesek az Ő szemében.
Nem számít mennyire fáradtnak érzed magad kedves olvasóm, haladj tovább. Keresd Istent, hogy felruházhasson téged az Ő bölcsességével és erejével.
Ő rád tudja árasztani minden kegyelmét bőségesen.
Be tud tölteni téged teljesen, mintegy üzemanyagként.
Meg tudj újítani és fel tud frissíteni. Mert Ő a te erősséged.

IMA: Atya Isten, kérlek erősíts meg engem úgy, ahogyan szavadban megígérted. A Te erőd nélkül nem tudom még egy lépést sem tenni. A Te segítséged nélkül nem tudok kitartani egy napig sem. Szükségem van Rád Istenem jobban, mint bármikor. Újíts meg, tölts fel, erősíts meg Istenem. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataid szűrői

Egyébként pedig, testvéreim, ami igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó, ami jóhírű, ha valami nemes és dics...