2018. október 6., szombat

NÉZZ FEL ISTENRE!

Nem fél a rossz hírtől, erős a szíve, bízik az Úrban.
112. Zsoltár 7. vers

A halál mindenütt jelen van. A vétek mindenütt jelen van. A visszaélés és az erőszak mindenütt jelen van. Népirtás, mészárlás, káosz, bálványimádás jelen vannak mindenütt.
Az emberek szíve elfordul Istentől és nem félik az Istent, nem is adnak neki tiszteletet.
Amikor Istenhez fordulok, mindig azon gondolkodom: " Hogy lehetnék én más ebben a világban?" Isten pedig szelíden szól hozzám:
" Nézz rám! Fókuszálj az elméddel, szíveddel Rám Az érzelmeiddel is fókuszálj Rám. Mint Péter amikor a vizen járt, tartsd a szemeidet Rajtam. Én meg tudlak őrizni tökéletes békességben. Ne a képességeid korlátoltságára nézz, hanem az Én korlátlan hatalmamra. Ne arra nézz amit nem tudsz elvégezni, hanem arra amit az Én végtelen és határtalan erőm el tud végezni. A kezem nem rövidült meg. Én vagyok az út, az igazság és az élet. Én vagyok a Megváltó. Nézz Rám! Semmilyen fegyver nem lesz szerencsés így, amit a lelked ellensége ellened készített.
Segítek neked bölcsen járni. Eszközömként foglak használni ha Rajtam tartod a szemed. Ezt mondja a Seregek Ura."


IMA: Köszönöm Istenem, a vigasztaló, bátorító szavaidat. Elfogadom ezt a vigasztalást a Te nevedben.
Feléd fordítom a szívem és a figyelmem. Csak Te tudsz cselekedni azokkal a dolgokkal kapcsolatosan amelyek körbevesznek.
Segíts a Krisztusból fakadó örömhírre fókuszálnom, a Te országodra és királyságodra, Szeretnék Neked és Benned örülni Istenem. Jézus Krisztus nagy nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem veti meg a nyomorult nyomorúságát

Mert nem veti meg, és nem utálja a nyomorult nyomorúságát, nem rejti el orcáját előle, segélykiáltását meghallgatja. 20. Zsoltár 24. vers Ke...