2018. október 5., péntek

ISTEN JOBBAT TARTOGAT SZÁMODRA!

Igazán mondom nektek: aki hisz bennem, megteszi mindazokat, amit én teszek, sőt, még nagyobb dolgokat is. Mert én az Atyához megyek,
János evangéliuma 14. rész 12. vers (EFO)

Nincs az a gyengeség, akadály, vagy negatív szó, ami akadályt tudna gördíteni Isten tökéletes és előre elkészített terve elé.
Amikor elhívott téged, jól tudott minden egyes bűnről, amit el fogsz követni.
Ő tud minden egyes "óriásról" amellyel meg kell küzdened.
Azelőtt ismert téged, mielőtt formálódni kezdtél édesanyád méhében.
Ezért van az, hogy te sok olyan dolgot átvészeltél, amibe mások belehaltak.
Ez az oka, hogy még mindig életben van, még mindig talpon vagy.
Egy szent cél miatt vagy még a földön.
Csak tudd, hogy Isten egy nagyszerűbb dologra szeretne felkészíteni.
Tudd, hogy Krisztusban mindent megadott neked amire szükséged van a küldetésed beteljesítéséhez.
A hitnek nagyobb mértéke vár rád. A lelki ajándékok nagyszerűbb hasznosítása vár rád.
Az Isten hatalmának csodálatosabb megnyilvánulása, csodálatosabb bölcsesség, csodálatosabb és mélyebb ismerete Istennek, és egy nagyobb, mélyebb Istennel járás mind a tieid lehetnek.
Ha még nem békültél ki Istennel, akkor gyere ma Hozzá és végre kezdj el járni az Ő terve szerint.


IMA: Istenem, te olyan nagy és csodálatos vagy. Bízom Benned. Amit szeretnél, hogy megtegyek, azt szeretném megtenni. Emelj engem egyre magasabbra. Amikor az életem nehéz szakaszában vagyok, emlékeztess rá, hogy a Legnagyobb jár velem. Arra hívtál engem, hogy nagy dolgokat vigyek véghez általad, és elfogadom ezt az elhívást. Dicsőülj meg életemben, Uram. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az anyaság áldott "raktárai"

...Anyja mindezeket a szavakat megőrizte szívében, Lukács evangéliuma 2. fejezet 51.b. vers Amikor az édesanyákról emlékezünk meg, Mária, Jé...