2018. november 30., péntek

A " H izom"

Áldjad, lelkem, az Urat, és ne feledd el, mennyi jót tett veled!
103. Zsoltár 3. vers


Életünk során hamar megtanulunk kérni. Már egészen kisgyermekekként legtöbben még követelőzni is.
A "H" izmunk, vagyis a hálaadás "izmunk" sokunknak sorvadt, fejlesztésre, tornára szorul.
Én sem voltam, vagyok ez alól kivétel.
Szégyennel emlékezem vissza olyan időszakra, amikor meg kellett erőltessem magam, hogy 3 dolog eszembe jusson amiért hálás vagyok.
Ami még borzasztóbb volt, hogy azért a 3 dologért is csak az elmémmel voltam hálás, nem a szívemmel.
Milyen jó volt hozzám mégis a Mindenható. Elhalmozott rengeteg áldással a gonosz, kemény szívem ellenére is.
Ma már edzem a "H" izmomat.
Igyekszem minden napon időt szakítani arra, hogy 3 dologért hálát adjak. Természetesen fontos alapszabály nálam, hogy minden egyes napon találjak 3 új hála okot. Olyanokat, amelyeket még nem jegyeztem fel.
Ma is úgy érzem rengeteget kell fejlődnöm még ezen a téren.
Éget a szégyen ha arra gondolok hány milliárd hálaok van, amiket még sosem fedeztem fel, vettem észre életem során, pedig Isten megáldott azokkal.
Döntsük el ma, kedves olvasóm, hogy a "panaszkodó izmainkat" engedjük elsorvadni, elerőtlenedni, és mától fogva a " H" izmunkat fogjuk edzeni.
Ha ezt cselekedni fogjuk, meg fogjuk látni mennyire áldottak vagyunk, és a bőrünkön fogjuk tapasztalni mit jelent a: ... akinek van, (hálás), annak adatik" bibliai alapelv.


IMA: Istenünk, mindenünk Tőled van. Mi is a tiedek vagyunk. Könyörülj rajtunk, hogy szüntelen imádkozzunk, mindenért hálát adjunk. Krisztus nevében, Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem veti meg a nyomorult nyomorúságát

Mert nem veti meg, és nem utálja a nyomorult nyomorúságát, nem rejti el orcáját előle, segélykiáltását meghallgatja. 20. Zsoltár 24. vers Ke...