2018. december 27., csütörtök

NEM FÉLEK A GONOSZTÓL HA ISTEN VELEM VAN!

"...nem félek a gonosztól, mert te velem vagy;" 23. Zsoltár 4. vers


Szeretném, ha teljes szívedből, hangosan mondanád:
" Nem félek a gonosztól. Isten velem van. Nemcsak, hogy velem van, hanem javamra fordít mindent.
Az Ő tökéletes szeretete elűz minden félelmet életemből.
Év végén nem félek attól, hogy mit hoz majd a következő év.
Keresem az Urat teljes szívemből, Ő meghallgat engem és minden félelmemtől megszabadít.
Ő bátorrá és magabiztossá tesz engem. Ő ad nyugalmat az én szívemnek.
Nem leszek olyan, mint a világ. Nem fogok úgy reagálni dolgokra, mint a világ.
A bizalmamat Istenben vetem, mert Ő képes meggyógyítani, megmenteni, megszabadítani és megvédeni engem.
Isten védelmével és békességével élem az életem.
Ma eldöntöm, hogy elfogadom Isten szeretetét és a Szentlélek vigasztalását.
Minden gondomat, aggodalmamat Istenre helyezem, mert Neki gondja van rám.
Neki gondja van a családomra. Törődik az életemmel és szüntelenül gondol rám.
Ma úgy döntök, hogy Isten beszédét elrejtem a szívemben, keresni fogom az útmutatását, bölcsességét az életemre nézve. Nem félek a gonosztól.
Isten velem van. Krisztus nevében, Ámen.


IMA: Istenem, magasztalunk Téged azért, mert megváltottad életünket Fiad, Krisztus által. Köszönjük, hogy minden gyermekedre kitüntetett figyelmet, gondoskodást fordítasz. Segíts teljesen átadnunk magunkat Neked, hogy mi is elmondhassuk: velünk vagy és nem félünk a gonosztól. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyakorlati megújulás

Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tet...