2019. augusztus 9., péntek

Az egyén Istene!

Annak pedig, a ki titeket megerősíthet az én evangéliumom és a Jézus Krisztus hirdetése szerint, ama titoknak kijelentése folytán, mely örök időtől fogva el volt hallgatva,
Az egyedül bölcs Istennek a Jézus Krisztus által dicsőség mindörökké. Ámen.
Római levél 16. rész 25, 27. vers



Isten egyéneket szeretne használni és megeleveníteni Szentlelke által. Nem azt akarja, hogy egyenként "ácsorogjunk" és arra várjunk, hogy a keresztény közösségek felébredjenek és végre tegyék a dolgukat.
Isten nem kéri számon az egyént a testvérei hanyagságáért, közömbösségéért és Isten az áldásait sem tömegeknek, hanem egyéneknek osztogatja.
Ha a te közösségedben mindenki alszik, téged Isten ébren tarthat és megáldhat, ha hajlandó vagy kezébe tenni életed.
Isten úgy néz rád, mintha te lennél az egyetlen a világon. Ennyire fontos vagy neki. Ő nem egy politikus aki nem ismer egyéneket csak választópolgárok tömegét.
Ne feledjük el tehát, ha ébredést szeretnénk egyházunkban,gyülekezetünkben, először személyes életünkben kell felébrednünk. Isten a személyes életünket használva tud és akar hatni közösségekre is.
Hiába vágyunk közösségünk ébredésére, ha mi magunk sem vagyunk éberek lelkileg.
Isten azon egyének életében tudja megmutatni hatalmát, akik szenvedélyesen szeretik Őt.
" A ki ismeri az én parancsolataimat és megtartja azokat, az szeret engem; a ki pedig engem szeret, azt szereti az én Atyám, és én is szeretem azt, és kijelentem magamat annak."
János evangéliuma 14. rész 21. vers
Isten meg is fogja mutatni a hatalmát ezen emberek életében. A kérdés, hogy te és én ebben a csoportban leszünk-e?


IMA: Istenünk, magasztalunk Téged azért, mert nem változtál és sosem változol. Köszönjük, hogy személyesen ismersz minket külön-külön. Könyörülj rajtunk! Újíts meg minket! Ébressz fel minket Szentlelked által. Használd életünket neved dicsőségére és embertársaink javára. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kizárólag kegyelemből

Hiszen kegyelemből van üdvösségetek a hit által, és ez nem tőletek van: Isten ajándéka ez; nem cselekedetekért, hogy senki se dicsekedjék. E...