2020. február 14., péntek

A mai nap erőforrása

Világosságom és segítségem az ÚR, kitől félnék? Életemnek ereje az ÚR, kitől rettegnék?
27. Zsoltár 1. vers



Isten gyermekeit sem kerülik el a nehézségek, veszteségek. Amikor viszont úgy érezzük, hogy nehézségek hada ostromolja életünket: gyász, pénzügyi problémák, betegség- kibírjuk mindezeket, mert tudjuk, hogy Isten e segítségünk, életünknek ereje.
Isten oltalmazó keze tart minket, még akkor is, amikor úgy érezzük ki fogunk csúszni kezéből.
Dávid király és zsoltáríró így ír erről: „Megóv engem sátrában a veszedelem napján. Elrejt sátra mélyén, magas kősziklára helyez engem.” 27. zsoltár 5. vers
Az egész zsoltár fejezet telve van a vigasztalás szavaival: világosság, segítség, életem ereje, szépség, biztonság, öröm, kegyelem, jóság.
Ha megtanuljuk ezt a zsoltár részt és a nehézség, szükség idején mondjuk magunknak, csodálatos erőforrás lesz bármilyen szenvedésben.


IMA: Kérlek, Istenem halld meg kiáltásomat és válaszolj nekem kegyelmesen. Te voltál segítségem, menedékem kezdettől fogva. Adj nekem erőt, hogy szembenézzek mindennel, ami utamba kerül. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A fegyelmezés áldásai

Pillanatnyilag ugyan semmiféle fenyítés nem látszik örvendetesnek, hanem keservesnek, később azonban az igazság békességes gyümölcsét hozza ...