2020. április 1., szerda

Krisztus szeret Téged!

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek.
Vegyétek magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. 
Mert az én igám boldogító, és az én terhem könnyű." 
Máté evangéliuma 11. fejezet 28-30. vers 





Egy csodálatos örömhírt közölhetek veled ma: te is jöhetsz Jézushoz, te is találkozhatsz Vele lélekben. Annyi emberről olvashattál oldalunkon az elmúlt hetekben, akik találkoztak Jézus Krisztussal, gyógyulást, életet, üdvösséget, új életet nyertek Általa.
Jézus Krisztus ma már a Mennyekben van, onnan uralkodik Mennyen és Földön, Szentlelke által viszont jelen van a mi szívünkben, életünkben és a Szentlelkének ereje által él az övéiben.
Jézus Krisztus akarja, hogy Te is megismerd Őt. Ő szeret téged. Most, a koronavírus járvány idején is szeretné, ha békességet, teljességet, célt és családot ajándékozhatna neked.
Jézus Krisztus személyesen téged és engem hív ma: „Jöjjetek énhozzám, mindnyájan akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek.”
Augusztinusz mondta: „Te vagy, aki fölindítasz, hogy gyönyörködjünk abban, ha téged dicsérünk, mivel megalkottál minket önmagad képmására, és nyugtalan a szívünk, amíg el nem nyugszik benned”
Ez a mondat örök érvényű igazságot rejt. Jézus Krisztus tudja, hogy elfáraszt minket a világon található bűn, elfáraszt minket a bűn miatt érzett bűntudat, Krisztus pedig pontosan ezektől ígér nekünk szabadságot.
Ha jövünk Krisztushoz és követni szeretnénk Őt, akkor meg kell tennünk bizonyos dolgokat.
Szeretnünk kell egymást, ami nem mindig lesz könnyű. Mivel azonban Jézus Krisztus a világmindenség Ura, mivel Ő olyan odaadóan és gyengéden szereti az övéit, felruház minket is az Ő szeretetével, azt pedig könnyű lesz továbbadni másoknak.
Kövesd hát Jézust, növekedj az Ő szeretetében, és az Isten békessége veled lesz.


IMA: Istenem, vágyom a Te békességedre, a Tőled jövő megnyugvásra, arra a békességre, amely abból fakad, hogy Téged megismerlek és Veled járom életutamat.
Jöjj a szívembe, életembe. Vezess engem utadon, karolj fel a Te szereteteddel, és segíts megosztanom a Te szereteted másokkal is. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A boldogító iga

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, é...