2020. július 20., hétfő

Visszatükrözni az Igazit!


Van aki csak hallgatja Isten tanítását, de nem engedelmeskedik neki. Az ilyen ember úgy jár, mint aki megnézi arcát a tükörben,
azután elmegy, és azonnal el is felejti, amit látott.
Jakab levele 1. rész :23-24 (Egyszerű Fordítás)



Tükör vagyok
Mike Károly verse

Itt vagyok Isten készletében.
Létem egy kopott, rossz tükör.
Tükör a mester műhelyében,
Tükör, mit bármi összetör.


Rám ragyog Isten tiszta fénye,
S tükröznöm kéne szerteszét,
De hogyha felvesz drága lénye,
Véresre vágom szent kezét.


Atyám, a fénylő műhelyedben
Itt állok árván, tétlenül,
Rád várok, ím, hogy szent kezedben
Te újra használj eszközül.
Ha kell, hát vess a tűzbe engem,
És úgy simítsd ki lelkemet,
Vagy zúzzad össze testem-lelkem,
De végy kezedbe engemet.


IMA: Atyám, köszönöm neked, hogy megszántál, megmentettél, és kezedbe vetted életem. Segíts teljesen átadnom magam Neked, hogy hasznos eszközödként tükrözzem vissza szépséged, szereteted, jóságod. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A legjobb rész

Az Úr azonban így felelt neki: "Márta, Márta, sok mindenért aggódsz és nyugtalankodsz, pedig kevésre van szükség, valójában csak egyre....