2021. szeptember 12., vasárnap

Isten kegyelmének ereje

Isten kegyelme által mégis azzá lettem, aki vagyok. Elmondhatom, hogy irántam való kegyelmét nem pocsékoltam el, sőt, sokkal többet dolgoztam, mint a többi apostolok. Valójában nem is én tettem mindezt, hanem Istennek velem lévő kegyelme.
Korintusiakhoz írt első levél 15. fejezet 10. vers



Vannak olyan emberek talán a te életedben is, akik mindig az orrod alá dörgölik, hogy mik azok a dolgok amiket elhibáztál.
Pál apostol is szintén ilyen problémával küszködött. Egy ideig a keresztények üldözője, kínzója volt és hozzájárult ahhoz is, hogy kivégezzenek némely keresztényeket.
Egy rossz ember volt, akinek Isten fenekestül felforgatta az életét. Mégis a körülötte élő emberek, valahogy nem voltak meggyőződve arról, hogy Pál apostol tényleg megváltozott.
Az egyetlen módja, hogy túljussunk az emberek előítéletein az, amit Pál apostol is alkalmazott.
Isten kegyelmével azonosította önmagát.
Ezt mondta: " Isten kegyelme által mégis azzá lettem, aki vagyok. Elmondhatom, hogy irántam való kegyelmét nem pocsékoltam el, sőt, sokkal többet dolgoztam, mint a többi apostolok. Valójában nem is én tettem mindezt, hanem Istennek velem lévő kegyelme."
Az Isten kegyelme, Isten természetfeletti erejét jelenti, amely hatást gyakorol a szívedre, és visszatükröződik életedben.
Amikor Pál apostol a tükörbe nézett, már nem a múltat látta, hanem az Isten kegyelmének munkáját. Isten segítségével te is megteheted ugyanezt.
Te nem a múltad vagy. Te nem a sikertelenségeid vagy. Isten gyermekeként, Isten kegyelme erejének élő bizonyítéka vagy. Isten harcol érted és az Ő ereje által fogsz erősnek tűnni.
Isten meg tud gyógyítani minden olyan sérelmet, amit mások előítélete okozott benned, és eszközként tud használni abban, hogy olyan embereknek szabadulást adjon, akik azok miatt a bűnök miatt szenvednek, amelyekből az Isten kegyelme téged megszabadított.



IMA: Atyám, köszönöm, hogy te minden tékozló fiút hazavársz. Köszönöm, hogy engem is megérintett, újjátett a Te kegyelmed ereje. Köszönöm, hogy eljuttattál őszinte bűnbánatra és átadom magam újra Neked Teljesen. Rombold le a gonosz minden erődítményét életemben. Krisztus nevében, Ámen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Becsületbeli dolog

...tartsátok becsületbeli dolognak, hogy csendesen éljetek, tegyétek a magatok dolgát, és saját kezetekkel dolgozzatok, ahogyan elrendeltük ...