2021. szeptember 21., kedd

Isten szeret téged

Hogyha pedig kegyelemből, akkor nem cselekedetekből: különben a kegyelem nem volna többé kegyelem.
Római levél 11. rész 6. vers



Érezted úgy valamikor, hogy Isten hátat fordított neked? Már nem tartozol a kegyeltjei közé?
Gondoltál már arra, hogy Isten már nem szeret téged?
Talán valamikor tudtad, érezted, hogy Isten szeret és figyel rád. De mi van most? Most amikor a reményeid beteljesedése késésben van, amikor az imádságaid úgy tűnik nem hallgattatnak meg.
Talán ezt kérdezgeted:
"Szeret-e még az Isten engem? Figyel rám egyáltalán?"
A legtöbbünk tett már fel hasonló kérdéseket az élet valamelyik szakaszában.
A válasz az efféle kérdéseinkre: Igen, Ő még mindig szeret minket.
Ha nem is érzed úgy, vagy a körülményeidet nézve nem is így tűnik neked, láss a lelkeddel és higgy Isten szavának.
Talán szeretnéd, hogy Isten úgy áldjon meg, mint soha azelőtt, de arra is kész vagy, hogy úgy bízz Benne, mint soha azelőtt?
Hinni fogod, hogy Isten név szerint ismer téged és szeret téged?
Ha igen, akkor számodra elképzelhetetlen módon meg fog dicsőülni Isten életedben.


IMA: Atyám, Istenem, köszönöm, hogy ma is szívemhez szóltál. Bocsásd meg, ha kételkedtem bármikor is a szeretetedben. Tudom, hogy szeretsz engem és mindent a javamra akarsz fordítani. Tudom, hogy az életed is odaadtad értem és sohasem fogsz elhagyni. Szeretlek Uram és alá akarom rendelni életem a Te akaratodnak.
Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A boldogító iga

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, é...