2021. október 2., szombat

Hagyd még egy évig

De az így válaszolt neki: Uram, hagyd meg még ebben az évben, míg körülásom és megtrágyázom, hátha terem jövőre, ha pedig nem, akkor vágd ki." Lukács evangéliuma 13. fejezet 8-9. versek



Van a környezetedben olyan ember, akiről legszívesebben lemondanál? Talán éppen a saját gyermeked az, aki úgy tűnik, nem akarja összeszedni magát és csak üres ígéreteket kapsz tőle?
Talán a főnököd tökélte el, hogy megkeseríti az életed és megtesz mindent, amit csak tud, hogy nehezítse a munkádat?
Esetleg van egy elviselhetetlen szomszédod, aki miatt sok keserűséget éltél meg, és ha rajtad múlna, szívesen messze költöznél tőle?
Talán úgy gondolod, hogy csak nyernél, ha ezek az emberek nem lennének a közeledben, de ne feledd el, hogy te is és ők is az Isten könyörületéből éltek.
Valamikor én is tudatosan lázadtam és arra vártam, hogy Isten mikor fog lesújtani életem fájára? Ő viszont mégis úgy döntött nagy irgalmában, hogy újjászül engem és könyörül rajtam.
Talán tényleg aljasok azok, akikről úgy gondolod, hogy megnehezítik életedet, de a sorsuk az Isten kezében van. Isten türelmes a gyümölcstelen életű emberekkel szemben. Ő az, Aki befektetett minden ember életébe és az Ő dolga kimondani az utolsó szót mindannyiunk élete felett.
Imádkozz hát különösen azokért, akiknek gyümölcstelen az élete, hogy Isten kegyelme által a megtérés gyümölcseit teremhessék, amíg még tart az Isten kegyelmi ideje.


IMA: Köszönöm Atyám, hogy kegyelmes vagy és vársz a bűnös ember megtérésére. Segíts az irántunk tanúsított szeretetedet megosztanunk másokkal is. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kizárólag kegyelemből

Hiszen kegyelemből van üdvösségetek a hit által, és ez nem tőletek van: Isten ajándéka ez; nem cselekedetekért, hogy senki se dicsekedjék. E...