2021. október 12., kedd

Krisztus közbenjár övéiért

Én őértük könyörgök: nem a világért könyörgök, hanem azokért, akiket nekem adtál, mert a tieid.  János evangéliuma 17. fejezet 9. vers



Talán fel sem fogod, hogy micsoda kiváltság, ha valaki imádkozik érted. Örülök minden egyes embernek, akiről tudom, hogy rendszeresen imádkozik értem. Csak remélem, hogy vannak olyan emberek is, akikről nem tudom, de ennek ellenére imádkoznak értem.
Te kértél már meg valakit, hogy imádkozzon érted? A legnagyobb megtiszteltetés számomra, hogy amikor még nem is léteztem, Krisztus már akkor látta, hogy egy napon meg fogok születni, meg fog szólítani engem és a Szentlélek által képessé fog tenni az új életre hívás elfogadására. A főpapi imádságában értem is imádkozott. Ha már a Krisztusé vagy, akkor érted is imádkozott. Ha még nem vagy a Krisztusé, de Ő tudja, hogy a jövőben át fogod adni életed neki, akkor érted is imádkozott.
Először is azért imádkozott, hogy megismerjük Őt.
Jézus Krisztus nem egy könyv, amit egyszer kiolvasol és utána félreteszel, nem is egy sikerformula, amit egyszer megismersz, és csak követned kell lépésről-lépésre.
Ő a Megmentő, aki azért született és halt meg, hogy téged és engem megmentsen. Miért tette ezt? Mert szeretett minket.
Másodszor, azért imádkozott, hogy mindenben engedelmeskedjünk Neki.
Kérte az Atyát, hogy örömmel és komolyan fogadjuk az Ő szavát. Azért lettünk teremtve, hogy az Atya dicsőségére éljünk.
Olyan jó tudni, hogy Krisztus nem hagyott minket magunkra annak ellenére, hogy fizikailag már nincs velünk. Így imádkozott:
„ Többé nem vagyok a világban, de ők a világban vannak, én pedig tehozzád megyek. Szent Atyám, tartsd meg őket a te neved által, amelyet nekem adtál, hogy egyek legyenek, mint mi!”
Isten újjászületett gyermekei szeretik egymást és szolgálnak, segítenek az Isten dicsőségére. A világ arról ismeri meg Isten gyermekeit, hogy az Isten családjának egységében élnek.
Krisztus most is közbenjár az övéiért név szerint, de immár mennyei főpapként. ( Róma 8:34)
Ez a tudat pedig csodálatos.


IMA: Istenem, olyan csodálatos, hogy tudhatom, imádkozol azokért, akik Hozzád tartoznak. Köszönjük a Te szeretetedet és azt, hogy meg tudsz őrizni minket a gonosztól.
Segíts minket, hogy mi is imádkozzunk másokért. Krisztus nevében kérünk, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A boldogító iga

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, é...