2022. március 26., szombat

Igazi szabadság

Krisztussal együtt keresztre vagyok feszítve: többé tehát nem én élek, hanem Krisztus él bennem; azt az életet pedig, amit most testben élek, az Isten Fiában való hitben élem, aki szeretett engem, és önmagát adta értem. Galatákhoz írt levél 2. fejezet 20. vers



Egyik ember kedveskedhet a másiknak, egyik ember élhet egy másik ember elvárásai szerint, de nem élhetsz úgy, hogy önmagadtól megfelelj az Isten által támasztott erkölcsi mércének.
Egyedül Krisztusról mondható el, hogy szent és igaz és Ő azért halt meg, hogy elszenvedje bűneidért a büntetést. Ugyanakkor kész neked ajándékozni az Ő érdemeit, hogy elfogadható légy az Atya Isten előtt.
Ezt csakis hit által tudod elfogadni. Aki hit által elfogadja ezt a nagy lehetőséget, Isten örök élettel ajándékozza meg és egy új élet, jellem kezd kiformálódni benne.
Innentől fogva már nem a te alantas vágyaid, elképzeléseid lesznek fontosak, hanem az az új, friss, kellemes, szeretetteljes erő, amit Krisztus jelenléte képvisel életedben.
A legjobb, amit tehetsz, ha engeded Istent dolgozni életedben az Ő Szentlelke által. Így az Isten dicsőségére tudsz majd élni. Amint elkezded ezt az új életet élni, meg fogod látni, hogy mennyire boldog leszel. Az önzőség boldogtalanná tesz, az önzetlenség pedig boldoggá.
Nem az a cél, hogy önmagad tetszése vagy más emberek tetszése szerint élj. Törekedj arra, hogy Krisztus tetszése szerint élj. Ez az igazi szabadság.

IMA: Istenem, nem tudom magamat újjá tenni, de Krisztus által Te újjá tudsz tenni. Segíts nekem megtagadni a testem indulatait, kívánságait, hogy élhessek egy igazi Krisztusnak szentelt életet. Krisztus nevében kérlek, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyakorlati megújulás

Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tet...