2022. augusztus 16., kedd

Gyermeki rácsodálkozás

Emlékezzetek csodatetteire, amelyeket véghez vitt, csodáira és döntéseire.                                  Krónikák első könyve 16. fejezet 12. vers



Visszaemlékszem gyermekkoromra, hogy mennyire csodálatosnak láttam mindent. Emlékszem a nyári szellőre, a zöld fűre, a mezei virágok szépségére és a nagy fák zöld levelére. Annyira tudtam csodálni a falevelek zöld erezetét.
Minden egyes dolog csodálatos élmény volt. Ez a fajta rácsodálkozás, ha nem vigyázol, felnőttként elsorvadhat. Az aggodalmaid, a félelmeid és a rohanó életmódod miatt, már elfelejted észrevenni a lényeget.
Ne engedd, hogy a gyermeki kíváncsiság kihaljon belőled. Érzékszerveid eltompulhatnak és még a lelki életed is sivárrá válhat.
Krisztus arra bíztat, hogy legyen gyermeki lelkületed: " Bizony, mondom néktek: aki nem úgy fogadja az Isten országát, mint egy kisgyermek, semmiképpen sem megy be abba." ( Márk 10:15)
Ez nem azt jelenti, hogy gyermekes gondolkodásmódod legyen, hanem azt, hogy gyermeki lelkületed. Különösen azokra a dolgokra legyél kíváncsi, amelyekről azt gondolod, hogy nagyon jól ismered őket.
Lásd meg a csodát azokban a dolgokban, amelyeket eddig megszokottnak gondoltál. Ha ezt gyakorolni fogod, akkor fel fog frissülni a hitéleted, de életed minden területére jó hatással lesz.

IMA: Istenem, segíts nekem, hogy gyermeki lelkülettel, de Tőled jövő bölcsességgel éljem életem. Szeretném észrevenni a mindennapok csodáit és hálát adni azokért. Krisztus nevében segíts, Ámen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A boldogító iga

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, é...