2022. augusztus 17., szerda

Isten cselekszik

Ha majd bezárom az eget, és nem lesz eső, vagy parancsolok a sáskáknak, hogy leegyék a földet, vagy ha dögvészt bocsátok népemre, de megalázza magát népem, amelyet az én nevemről neveznek, ha imádkoznak, keresik az én orcámat, és megtérnek gonosz utaikról, én is meghallgatom a mennyből, megbocsátom vétküket, és meggyógyítom országukat.                                                                 Krónikák második könyve 7. fejezet 13-14. versek



Az idei év különösen száraz év volt több európai országban. A fenti mondatok Istennek egy csodálatos ígéretét tartalmazzák. Talán te is imádkoztál már úgy, hogy közben úgy tűnt semmi sem változik körülötted.
Talán olyan is volt, hogy nem is reménykedtél már olyan sivár volt az életed. A te szívednek, lelkednek, életednek is szüksége van Istentől jövő friss esőre.
Ha őszintén keresed Isten arcát, megalázkodsz, akkor Isten áldásainak gazdag folyói el fogják árasztani teljesen életedet, szívedet és el fognak mosni minden szennyet. Ezután érezheted csak a Szentlélek kristálytiszta levegőjét.
Ne feledd el, hogy Isten mindig meghallgat. Csak figyelj Rá és kérd Őt úgy, hogy válaszolhasson.


IMA: Istenem, kérlek segíts nekem, hogy megfelelő lelkülettel, megfelelő dolgokat kérjek. Olyan dolgokat, amelyek a Te ígéreteiddel összhangban vannak. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A boldogító iga

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, é...