2022. október 10., hétfő

Kire mutatsz?

Másnap János látta Jézust, amint jön felé, és így szólt: "Íme, az Isten Báránya, aki hordozza a világ bűnét! János evangéliuma 1. fejezet 29. vers



Keresztelő János nemcsak készítette az utat Jézus Krisztus számára, hanem tanúsította is azt, hogy Ő az Isten Báránya, aki azért lett testté, hogy hordozza a világ bűnét.
A hallhatatlan Isten számára nem volt lehetetlen, ha az emberiség megmentéséről volt szó. Emberi testet öltött magára, hogy halandóvá váljon és életét adhassa érted is.
Az Ő mentő szeretete nem ismert akadályt.
János nagyon jól tudta, hogy az ő szolgálata a végéhez közeledik és azzal is tisztában volt, hogy nem tudja elvenni senkinek a bűneit. Erre csak az Isten tökéletes Báránya képes.
Éppen ezért nem volt nehéz a számára megalázkodni és Krisztus kiemelni. Így beszélt Róla: „Utánam jön egy férfi, aki megelőzött engem, mert előbb volt, mint én.”
Számára az volt a megtiszteltetés, hogy ennek a Krisztusnak a szolgálatában állhatott.
Éppen ezért tartotta fontosnak, hogy amit látott és hallott, azt elmondja másoknak is:
„ Én nem ismertem őt, de aki elküldött engem, hogy vízzel kereszteljek, ő mondta nekem: Akire látod a Lelket leszállni és megnyugodni rajta, ő az, aki Szentlélekkel keresztel.” János evangéliuma 1. fejezet 33. vers
Én is sokat gondolkodtam már azon, hogy Isten miért hívott el, miért választott engem? Voltak, vannak nálam okosabb, szentebb, tehetségesebb emberek.
Ő viszont könyörült rajtam és nem vágyom másra csak arra, hogy a Krisztus hű szolgája lehessek és Őt emeljem ki életemben.
Te kész vagy beszélni környezetednek arról, amit Krisztusról, Krisztussal megtapasztaltál?


IMA: Istenem, olyan nagyon szerettél engem és minden egyes embert. Adj nekem hűséges szívet, hogy megoszthassam másokkal mit tettél életemben. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyakorlati megújulás

Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tet...