2022. november 21., hétfő

Ideje hazatérned

Ekkor magába szállt és ezt mondta: Az én apámnak hány bérese bővelkedik kenyérben, én pedig itt éhen halok! Lukács evangéliuma 15. rész 17. vers



Kedves olvasóm! Talán azon gondolkozol mostanság te is, hogy miként juthattál oda ahol éppen most vagy?
Az életedben talán úgy érzed, hogy nagyon mélyre süllyedtél. Azt kérdezed magadtól, hogy hogyan veszíthetted el az irányítást ennyire a saját életed felett?
Talán már nem ismersz önmagadra és azt sem tudod, hogy mi a célja a földi életednek.
De Krisztus rajtad is segíthet, ahogyan annyi tékozló fiút hazavezetett már az atyai házhoz.
Ő le akar hajolni hozzád és szeretne magadhoz teríteni.
Krisztus megtörheti a Sátán hatalmát életed felett, ezáltal pedig a gonosz hazugságai helyett, az Isten igazságának sugarai törhetnek be életedbe.
Ezáltal ismét rá fogsz jönni, hogy van egy mennyei Atyád, aki szeret téged.
Rá fogsz döbbenni, hogy Krisztusban újra családra találhatsz és egy mennyei célért küzdhetsz újra földi életedben.
A tékozló fiú amikor magába szállt, úgy döntött tesz egy kísérletet arra, hogy újra az Atya közelébe kerüljön.
Imádkozom azért, hogy ez neked is sikerüljön.
Ő kitárt karokkal fogadja minden bűnbánó tékozló fiát, lányát.
Ő gyűrűt húz az ujjadra, koronát tesz a fejedre, és a megigazulás palástját teríti rád.
Leveszi rólad a régi mocskos természeted rongyos viseletét, és olyan ruhába öltöztet, amely megilleti a királyi gyermekeket.


IMA: Istenem, köszönöm, hogy szóltál ma hozzám. Csak te tudsz segíteni nekem, hogy újra a régi önmagam legyek. Segíts nekem Istenem! Állíts biztos talajra engem.
Bármin is megyek keresztül, segíts hozzád menekülnöm és emlékeznem arra, hogy ki is vagyok Tebenned. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem veti meg a nyomorult nyomorúságát

Mert nem veti meg, és nem utálja a nyomorult nyomorúságát, nem rejti el orcáját előle, segélykiáltását meghallgatja. 20. Zsoltár 24. vers Ke...