2023. január 23., hétfő

Add tovább Isten szeretetét

Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR házában lakom egész életemben.
23. Zsoltár 6. vers





Egy 20 éves autista fiút, aki nagyon keveset beszél, a gyülekezetben megértette, hogy Isten szeretete és jósága őt is kísérte, kíséri és át is adta életét Istennek.
Nem igazán szeretett beszélni, nagy tömegben lenni, új embereket megismerni, de mégis érezte, hogy meg kell osztania másokkal az Isten életébe áradó jóságát és kegyelmét.
Először a szüleivel együtt kezdett el kis csomagokat készíteni a hajléktalanoknak, amelyekbe ásványvizet, vajkrémet, csokoládét, ásványvizet és egy igeverset helyeztek.
A fiú példáján felbátorodva a gyülekezetének tagjai is beszálltak és ez a 20 éves autista fiú igazi példakép lett a gyülekezete számára.
Mára több gyülekezet átvette ezt a gyakorlatot így a missziója egyre csak növekszik.
Isten jósága és kegyelme minden egyes ember életében naponta megnyilvánul. Ha ez az autista, alig beszélő fiú megtalálta a módját annak, hogy továbbadon ebből a jóságból és szeretetből, neked is menni fog. Csak kérd Istent, hogy mutassa meg neked azokat a lehetőségeket, amelyek segítségével megoszthatod valaki mással Isten szeretetét.

IMA: Istenem, annyi áldást, jóságot, szeretetet adtál nekem életem során. Bocsásd meg, hogy sokszor közömbös maradtam és mutasd meg nekem is, hogy miként adhatom tovább szeretetedet másoknak is. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A boldogító iga

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, é...