2023. február 2., csütörtök

Az elnyomottak menedéke

Az elnyomottak menedéke az Úr, menedék a nyomorúság idején.
9. Zsoltár 10. vers



Úgy érzed elnyomott vagy? Túl jelentéktelennek tartanak? Talán mondod a mondanivalód és az az érzésed mintha senki nem hallaná meg?
Nézd csak mit üzen neked az Örökkévaló:
"Én, én vagyok a vigasztalód!"
Miért csodálkozol azon, hogy az emberek nem hallgatnak meg téged? Miért csodálkozol azon, ha sokan a környezetedben nem veszik figyelembe a te szükségeidet, igényeidet, érdekedet?
Nem test és vér ellen van neked harcod. Akik így viselkednek veled, azok nem maguktól teszik ezt. Az a szellem, amelyik irányítja őket műveli ezt.
Az elnyomóidnak is szüksége van az imádságaidra. Az elnyomóidnak is szüksége van az irgalmadra. Az elnyomóidnak is szüksége van Istenre.
Én és te is meneküljünk az Úrhoz. Ő az igazi menedékünk.
Ő az aki keresi a te érdekedet, ha szemmel tartod a mások érdekeit is és nemcsak önmagad javát, érdekét képviseled.
Másodszor, "miért félsz a halandótól, az olyan embertől aki a fű sorsára jut?"
Mennyire törékenyek vagyunk mi emberek. Olyan nagy terveket készítünk, olyan magasra törünk gondolatban, olyan nagy eredményekre áhítozunk, Isten szava pedig kijózanít minket.
Olyan minden ember (nincs kivétel), mint a fű. Gyenge, törékeny, védtelen, és nagyon rövid életű.
Ami ma még zöldellett, estére talán már hervadt lesz.
Amit az istentelen ember évek, évtizedek alatt összeharácsolt, könnyen lehet, hogy egy nap alatt semmibe vész. Miért ne bíznál az örökkévaló Istenben? Miért ne találnál menedéket az Ő szavára építve?
Azok akik nyomorgatnak téged, hamarosan semmivé lesznek, de akik az Úrban bíznak és az Ő szavára építenek, megmaradnak örökké.


IMA: Mennyei Istenem, felemelem a te nevedet, mert méltó vagy minden dicséretre, dicsőségre.
Bocsásd meg nekem azt, amikor emberekben bíztam, emberek miatt elcsüggedtem, vagy emberektől vártam a segítséget. Segíts csak Rád nézni, csak Benned találni menedéket örökké. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kizárólag kegyelemből

Hiszen kegyelemből van üdvösségetek a hit által, és ez nem tőletek van: Isten ajándéka ez; nem cselekedetekért, hogy senki se dicsekedjék. E...