2023. március 8., szerda

Tedd a nőiességed Isten kezébe!

Akkor Mordokaj ezt üzente vissza Eszternek: Ne képzeld, hogy te a királyi palotában megmenekülhetsz a többi zsidó közül! Mert ha te most néma tudsz maradni, a zsidók kaphatnak módot máshonnan a szabadulásra és menekvésre, te azonban családoddal együtt elpusztulsz. Ki tudja, nem éppen a mostani idő miatt jutottál-e királynői méltóságra? Eszter ezt üzente vissza Mordokajnak: Menj, és gyűjts össze minden zsidót, aki csak Súsánban található, és böjtöljetek értem! Ne egyetek, és ne igyatok három napig se éjjel, se nappal! Én is ugyanígy böjtölök szolgálóimmal, aztán bemegyek a királyhoz a törvény ellenére is. Ha elveszek, hát vesszek el! Eszter könyve 4. fejezet 13-16. fejezet 



Isten minden egyes nőben csodálatos kincseket helyezett el. Ha a teremtődre nézel és Krisztusban bízol, megvan benned az erő és a hatalom, az adottság, hogy az Isten tervét véghezvidd és csodálatos változást hozzon Isten általad a családodban, környezetedben, népedben.
Olvasd el Eszter, Rúth, Mária, Márta, Lídia és megannyi hithős nő történetét a Bibliában. Ezek a nők engedték, hogy Isten a kezébe vegye őket és változást hozzon általuk a világban.
Ezt meg tudja és meg akarja tenni Isten veled is. De a te felelősséged felfedezni Isten életedre vonatkozó tervét és teljesen Rá bízni magad hittel és bizalommal.
A lelked ellensége más hangon beszél hozzád: " Nincs szép külsőd! Nem vagy okos! Nincs önuralmad! Nincs önbizalmad! Gyenge vagy! Lusta vagy! Szánalmas vagy! Nem tudsz uralkodni a szavaidon, érzéseiden, vágyaidon! Sosem fogsz megváltozni! Sosem leszel jó semmire! Értelmetlen az életed és az is marad!"
Ha Isten gyermeke vagy, állj ellen ezeknek a hazugságoknak! Valld meg hangosan: " Nem Sátán! Én az Élő Isten leánya vagyok! Annyira értékes vagyok szemeiben, hogy az Ő egyszülött Fiának vérét adta értem. A szeme fénye vagyok! Az Ő dicsőségére akarok élni életem minden napján, hogy megtapasztalhassam mindazt a csodát, amit az Ő hatalma az én erőtlenségemet használva tud véghez vinni!"


IMA: Istenem, köszönöm, hogy férfi és nő előtted egyformán értékes és fontos. Köszönöm, hogy feladatot bíztál rám is. Segíts, hogy Eszterhez hasonlóan nem önmagam körül forgolódjak, hanem igyekezzek elmélyülni a Te szavadban, tervedben, imádságban, testem indulatainak legyőzésében, hogy a Te terved megvalósulhasson életemben, környezetemben. Krisztus nevében, Ámen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten szerető kezében

Vesd az Úrra terhedet, és ő gondot visel rád! Nem engedi sohasem, hogy ingadozzon az igaz.                  55. Zsoltár 22. vers Amikor nehé...