2018. július 20., péntek

Örülj együtt a felebarátoddal!



Örüljetek együtt azokkal, akik örülnek, és sírjatok azokkal, akik sírnak! Róma 12:15

Tanulj meg örülni azokkal együtt, akiknek életében Isten ígéretei valóra válnak. Mindeközben vigyázz a gonoszra.
Ezeket a pillanatokat szokta kihasználni arra, hogy irigységet ültessen el a szívedben.
Megpróbál rávenni, hogy hasonlítgasd az életed a mások életéhez:
" Ő miért házasodhatott meg ha én még mindig egyedül vagyok?"
"Neki van családja, nekem nincs."
" Miért őt léptették elő és miért nem engem?"
" Mikor jön már el az én időm?"

A közösségi médiával különösen legyünk óvatosak. Ilyen platformokon az emberek legtöbbször azt a képet próbálják kialakítani önmagukról, hogy az életükben minden tökéletes.
Nyaralás, mosoly, öröm, autó, ház, sikerek, csodás szerelem.
Jó néhány emberrel beszéltem már, akiknek a Facebook profilja alapján csak sikerei, örömei tűntek ki, hozzám viszont azért jöttek, hogy elmondják milyen súlyos gondokkal küszködnek.
Mindenkinek az életében vannak problémák, gondok, nehézségek. Ez természetes. Isten erejével szembe kell nézni velük, és még a javunkra fognak válni.
Ne engedd, hogy az ördög a fent említett kérdéseket csempéssze az elmédbe, mert ezzel eléri, hogy megkérdőjelezd Isten tökéletes időzítését életedre nézve.
Istennek a te életedre nézve is van egy tökéletes terve. Állj erősen a benne vetett hitben.
Vedd észre mennyi áldást adott már neked is. Most is, amikor vársz talán arra, hogy Isten megáldjon, számodra észrevétlen áldásokat ad.
Nyugodj meg az áldott tudatban, hogy Isten jó és mindig hű az ígéreteihez. Te pedig maradj hű Istenhez és az Ő ígéreteihez hit által és tudj örülni a mások áldásai, sikerei láttán és tudj bánkódni együtt érzően mások bánata, vesztesége felett.



Ima: Atyám, köszönöm, hogy szívemhez szóltál. Bocsáss meg nekem. Te azt mondtad, hogy mindennek rendelt ideje van. Taníts bízni a Te időzítésedben életemre nézve. Te ismered egész életemet. Adj tiszta szívet, hogy tudjak örülni felebarátaim örömeinek, sikereinek. Tudom, hogy minden gyermeked életére van egy tökéletes terved, segíts abban hű maradni. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A boldogító iga

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, é...