2018. augusztus 15., szerda

KRISZTUS ÁLTAL GYŐZTES VAGY!


TÁMOGASD SZOLGÁLATOMAT EGY MEGOSZTÁSSAL!

Hálás vagyok Istennek, Aki Krisztus uralma alatt mindig diadalmenetében vezet bennünket! Isten az, aki rajtunk keresztül mindenhol érzékelhetővé teszi az emberek számára, hogy ő kicsoda és milyen. Ez a felismerés pedig úgy terjed, mint egy drága parfüm édes illata.
2 Korintus 2:14 (Egyszerű fordítás)

Ha te győztes vagy, azt jelenti, hogy valakit legyőztél. Ha te nyersz, valakinek veszítenie kell. Minden alkalom amikor tudatosul benned, hogy Krisztusban győztes vagy, Isten hatalma magasodik ki életedben, a gonosz pedig fejvesztve menekül.
Talán nem érzed magad győztesnek, és a helyzeted nem tűnik olyannak, mintha győztél volna, de Krisztus kereszthalála sem tűnt nagy győzelemnek abban a pillanatban, csak a feltámadáskor tudatosult bennünk, hogy milyen nagy győzelmet aratott a kereszten.
A győzelmed nem azon nyugszik, hogy mit érzel, hanem azon amit Krisztus 2000 éve elvégzett.
A dolgok talán nem néznek ki túl jól jelenleg, de ahogy Krisztus győztesen feltámadott, úgy te is meg tudsz újulni, elevenedni Isten ereje által.
Ujjongj és hirdesd a győzelmet, mert Krisztus által győztes vagy és a gonosz legyőzetett az életedben.

IMA: Atyám, Istenem, köszönöm, a győzelmet amit Tőled kaptam. Talán a helyzetem nem úgy néz ki, mintha megnyertem volna valamit, győztem volna valamilyen területen, de nem a láthatókra szeretnék nézni, hanem a láthatatlanokra. Hitben szeretnék járni. Bízom a győzelemben amit Krisztusban kaptam, és úgy döntök, hogy ebben fogok járni, mindegy mit érzek vagy mivel kell szembenéznem.
Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataid szűrői

Egyébként pedig, testvéreim, ami igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó, ami jóhírű, ha valami nemes és dics...