2018. szeptember 13., csütörtök

EGY GYŐZTES GONDOLKODÁSA...

Hiszen aki Istentől származik, az legyőzi a világot. Ami pedig a világot legyőzte, az a hitünk.
János első levele 5. rész 4. vers (EFO)




Veheted úgy kedves olvasóm, hogy próféciát mondok neked. Nem számít, hogy az ellenségeid mennyire ágaskodnak ellened, Isten Szentlelke sokkal magasabbra emelhet téged. Ha Krisztusban vagy, semmiképpen sem fognak az ellenségeid felülkerekedni rajtad, te fogsz győzni felettük Krisztus által.
Győzni fogsz, ha teljesen meggyőződtél afelől, hogy Isten az, akinek mondja magát és meg fogja tenni azt amit megígért.
A tudat, hogy Isten az egyetlen megmentő, fog győzelmet adni neked a körülményeid felett.
Fogadd el Krisztus győztes gondolkodását. Tedd magadévá az Ő mentalitását, elveit, hozzáállását. Így mivel Ő győzött, te is győzni fogsz.
Győzni tudsz akkor is ha beteg vagy. Győzni tudsz akkor is, ha különböző romboló bűnök akarnak meggyötörni.
Győzni fogsz a félelmeid és aggodalmaid felett. Győzni fogsz a szükség és nyomorúság felett. Győzni fogsz az alacsony önbecsülésed és önértékelésed felett.
Krisztus nevében, Isten kegyelme által győzni fogsz az ellenségeid felett.
Semmi nem fog felülkerekedni rajtad, csakis Isten ereje.
Az Ő szeretete le fog győzni téged. Az Ő kegyelme le fog győzni téged. Az Ő Szentlelkének a munkája le fog győzni téged. Ha Krisztusban jársz, te is győztes vagy Krisztussal együtt. Te és Krisztus azon az úton fogtok haladni, amit Isten kijelölt számotokra.

IMA: Igen Uram, én Istenem, elfogadom azt az üzenetet lényem minden porcikájával. Elutasítom az ellenségem minden hazugságát, és elfogadom a Te igazságodat.
Elfogadom Krisztus győztes mentalitását, gondolkodását.
Elfogadom azt, amit Te mondasz arról, hogy ki vagyok. Nem fog az ellenség felülkerekedni rajtam. Én fogok felülkerekedni rajta, a Benned vetett hitem által. Te vagy az egyetlen aki felül tudsz kerekedni rajtam. Aki be tudsz tölteni és meg tudsz szabadítani a büszkeségemtől. Köszönöm a Tőled kapott győzelmet. Krisztus nevében, Ámen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Erőt kaptok!

"...ellenben erőt kaptok, amikor eljön hozzátok a Szentlélek, és lesztek az én tanúim Jeruzsálemben és egész Júdeában, Szamáriában, és ...