2019. április 10., szerda

ISTENNÉL LEHETSÉGES!

Mert kegyelemből tartattatok meg, hit által; és ez nem tőletek van: Isten ajándéka ez;
Efézusiakhoz írt levél 2. rész 8-9. vers








Az ószövetségi papok arra voltak ítélve, hogy újra és újra állatokat áldozzanak fel azért, hogy eltöröltessenek az emberek bűnei, de a munkájuk nem volt igazán hatékony és nem is tudtak végleges szabadságot hozni az embereknek a bűntől.
Mielőtt újjászülettem, én is hasonló reménytelen helyzetben voltam. Igyekeztem minden erőmmel megfelelni Istennek, és folyamatosan csődöt mondtam.
Az Isten szerint, sosem tehetünk elég jót, hogy ellensúlyozzuk a rossz cselekedeteinket, még akkor sem vagyunk elfogadhatóak Isten előtt, ha az emberi mérce szerint rendkívül jók, erkölcsösek vagyunk.
A bűnt ugyanis egy módon lehet ellensúlyozni, kifizetni. Nem a jó cselekedeteinkkel, hanem az életünkkel.
Isten szava igaz: amint meg van írva: "Nincsen igaz ember egy sem, Róma 3:10
Az ószövetségi papok megtettek minden tőlük telhetőt, de mégsem volt elég az igazi kiengeszteléshez.
A történetnek azonban van folytatása is az Újszövetségben.
" Neki ( Krisztusnak) nincs szüksége arra, mint a főpapoknak, hogy napról napra előbb saját bűneikért mutassanak be áldozatot, azután a nép bűneiért. Ugyanis ezt egyszer s mindenkorra megcselekedte, ( a világ bűneiért) amikor önmagát adta áldozatul. Zsidókhoz írt levél 7. rész 27. vers
Amikor rádöbbenünk, hogy reménytelen a helyzetünk önmagunkban, amikor rádöbbenünk, hogy egy megváltó, megmentő az akire szükségünk van, akkor elengedem azt a jóságot, szentséget amit én nem tudtam elérni azért a tökéletes szentségért, igazságért, amit Krisztus kínál nekem hit által.
Ő megváltott, megmentett engem biztosan és teljesen.
Újjászülettem, szabad vagyok a bűneim rabságától. Tudom biztosan, hogy üdvösségem van, Isten gyermeke vagyok.
Mi a helyzet veled? Még mindig a meddő próbálkozásaid fogságában élsz?
Még mindig azt hiszed, hogy ki tudod harcolni, izzadni Isten jó tetszését, elfogadását, megbocsátását egyedül is?
Vagy feladtad már végleg, hogy valaha elfogadható leszel Isten előtt?
Felismerni a reménytelen állapotodat az első lépés az üdvösség elfogadásához.
Ha szeretnél még többet megtudni arról, hogy miként lehetsz élő kapcsolatban Krisztussal, a megváltóval, olvasd el a holnapi bátorítást.


IMA: Istenünk, magasztalunk Téged, hogy amit nekünk lehetetlen volt egy élet alatt is elérni, Te elvégezted egy nap alatt a golgotai kereszten. Segíts megalázkodnunk előtted. Elismernünk, hogy szükségünk van Rád.
Érints meg minden kedves olvasót aki nem ismer téged, és vezesd el az örök életre, üdvösségre. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Becsületbeli dolog

...tartsátok becsületbeli dolognak, hogy csendesen éljetek, tegyétek a magatok dolgát, és saját kezetekkel dolgozzatok, ahogyan elrendeltük ...