2019. május 28., kedd

ISTEN ÚTJA TÖKÉLETES!


Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet.
Példabeszédek könyve 3. rész 6. vers



Életem során történ olyan velem, hogy valamilyen tervemet nagyon jónak láttam, érzelmileg is ráhangolódtam, de ettől függetlenül Isten vezetését kértem, és Ő világosan tudtomra adta, hogy nem jó számomra az az út ami a szememben jónak látszott.
Olyan is történt már velem, hogy Isten egy olyan útra akart elindítani, amihez igazából nem vonzódtam érzelmileg, de mégis belevágtam, mert tudtam, hogy Isten vezetése, útja a tökéletes számomra. Épp most is ezen dolgozom, hogy keresztény házaspároknak, gyülekezeteknek tudjak a jövőben segíteni. Még nagyon az elején vagyok ennek az útnak, de Isten mégis bizonyított máris. Tudtam, hogy sok költséggel jár beindítani egy keresztény portált, de meglepetésemre, több olyan ember adott támogatást hírlevélrendszer által vagy egyéb módon, akiket nem ismertem, és akik nem ismertek.
Megosztottam velük a látásomat, és ők ingyen felajánlották, hogy szolgáltatásaikkal támogatnak.
Győzzük tehát le a kísértést, hogy a magunk tervei, útjai szerint éljünk és azokat erőltessük Istenre, hogy támogasson azokba.
Amikor Jónás a maga útjára lépett és el akart utazni Jáfóba, akkor maga állta a költségeit. Nem állt mellette Isten. Azt is látjuk a történetében, hogy egyre lejjebb ment engedetlenségében. Előbb a kikötőbe, majd a hajó gyomrában aludt, majd a tengerbe dobták és végül a cethal gyomrába.
Ha nincs áldás az életedet, ha Isten úgy tűnik nem válaszol neked, vizsgáld meg, hogy hol vagy jelenleg. Lázadsz Isten ellen vagy szeretnél járni az Isten útján?
Isten nem akarja, hogy elbizakodottan azt mondjuk: " Holnap majd ezt vagy azt viszem véghez.", hiszen fogalmunk sincs, hogy egyáltalán megérjük-e a holnapot.
Isten terve a tökéletes a számunkra, még akkor is, ha a szívünk, érzelmeink tiltakoznak ez ellen. Hosszú távon nagyon meg fogjuk bánni, ha a saját fejünk szerint járunk.
Túl sok embert láttam már akik csupán az érzelmeik, a szemük szerint házasodtak, majd keservesen megbánták azt.
Isten nélkül minden embert önző ösztönei vezetnek, de Isten Szentlelke által minden cselekedetünk célja és motivációja lehet az Isten dicsősége. Akkor fogjuk igazán tapasztalni, hogy maga Isten egyengeti ösvényeinket.


IMA: Istenünk, nem a magunk véges értelme, hanem a Te akaratod szerint szeretnénk élni. Szeretnénk bízni Benned és vallani mindig, hogy a Te utad a tökéletes a számunkra. Segíts ebben minket, Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A boldogító iga

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, é...