2019. augusztus 25., vasárnap

Isten meghallgatott!

Íme, a mi Istenünk, a kit mi szolgálunk, ki tud minket szabadítani az égő, tüzes kemencéből, és a te kezedből is, oh király, kiszabadít minket.
De ha nem tenné is, legyen tudtodra, oh király, hogy mi a te isteneidnek nem szolgálunk, és az arany állóképet, amelyet felállíttattál, nem imádjuk.
Dániel könyve 3. rész 17-18. vers



Lassan már 10 hónapja annak, hogy csodálatos örömhírt kaptam: a feleségem áldott állapotban van.
Eltelt hat hét, majd kaptam egy telefont, hogy a feleségem vérezni kezdett, hasi fájdalmakkal küszködik.
Bevitték a kórházba. Sokan arra gondoltak, hogy a magzat nem fogja átvészelni ezt.
A hír hallatán összerezzent a lelkem, de mégis egy belső bizonyosság békességet adott. Biztosan tudtam, hogy ez a gyermek meg fog maradni és élni fog.
Sokat imádkoztunk, mert az orvosok azt mondták, hogy lehet átvészeli a magzat és kifejlődve eljut a születésig, lehet, hogy nem.
Az is a Szentlélek kijelentése volt a számomra, hogy a magzat fiú lesz. Ezt a bizonyosságot abban a válságos időben kaptam.
Nem hallottam hangot, sem látomást nem láttam, de egyszerűen 100% bizonyosságot kaptam a Szentlélektől efelől.
Hiszen a Szentlélek által tudunk betekinteni a láthatatlan világba és tudunk meggyőződni a láthatatlan dolgok valóságáról.
Időközben sokan mondták, hogy a jelek szerint lány lesz, de egyáltalán nem lepődtem meg, amikor a születés előtt néhány hónappal az orvos azt mondta, hogy fiúnk lesz. :)
Hálás vagyok azért, hogy Augusztus 22-én, harmadik gyermekünk, Dávid, akiért annyit imádkoztunk, megszületett.
Minden napon éreztük, érezzük Isten jóságát és kegyelmét.
Akkor is amikor nem teljesíti a kérésünket. Azt is a javunkra teszi. Akkor is amikor nehézségeken kell átmennünk.
Szeretnénk csak Neki szolgálni. Azért mert életével fizetett értünk Krisztus, azért mert Ő az egyetlen élő, igaz Isten, szabadító, megváltó szeretet.
Dicsőség egyedül Istené!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem veti meg a nyomorult nyomorúságát

Mert nem veti meg, és nem utálja a nyomorult nyomorúságát, nem rejti el orcáját előle, segélykiáltását meghallgatja. 20. Zsoltár 24. vers Ke...