2019. november 29., péntek

Egy dolgot kérek!

Egy dolgot kérek az Úrtól, azért esedezem: hogy az ÚR házában lakhassam egész életemben; láthassam, milyen jóságos az ÚR, és gyönyörködhessem templomában.
27. Zsoltár 4. vers





Mi az az egy dolog, amit folyamatosan kérsz az Úrtól?
Ha leírnád nekem az elmúlt hetekben elmondott imáidat, mi az az egy dolog, amit észrevennék, hogy folyamatosan kérted Istentől?
Talán az, hogy az Úr házában, jelenlétében lehess egész életedben, hogy láthasd az Úr jóságát és gyönyörködhess lakóhelyében?
Magát Istent vágynád és az Isten jelenlétének szépségét?
Vajon mit mondanának az imáid ezzel kapcsolatosan?
Egyszerűen hangzik és pontosan ebben van a nagyszerűsége. Isten jelenlétében akarom csak tölteni a földi életem, Isten közelében, és a többi dolgok mind helyükre fognak kerülni.
Ha elhiszem, hogy egyetlen mindenek felett uralkodó lény van, az egyetlen teljhatalmú Úr az egész világmindenségben, természetes, hogy ameddig közel vagyok Hozzá, ameddig Benne élek, minden más dolgom is rendben lesz.
Gyümölcsöt fogok teremni ennek egyenes következményeként, békességem, örömöm stb. lesz ennek egyenes következményeként.
Minden áldás ebből az egy dologból fog fakadni.
Szerelmesnek lenni Istenbe úgy, ahogyan Isten szeretett minket. Van-e nagyobb boldogság a tudatnál, hogy Isten szólt hozzám, válaszolt nekem, amikor Hozzá kiáltottam?
Isten meghallgat egy olyan kis porszem embert, mint én, aki annyiszor vétettem ellene, szeret engem.
Csoda hát, hogy ezt átélve nem marad más kérésem?
Hogy nem fogok másra igazán törekedni, csak arra, hogy lakhassam az Úr házában egész életemben?


IMA: Istenünk, nincsen nagyobb öröm, megnyugvás, békesség, reménység, élet a lelkünk számára, mint a Te közeledben lenni. Belőled vétettünk és lelkünk csak Benned találhat otthonra. Segíts végre látnunk a lényeget és csak az egy lényeges dologra figyelnünk: Rád. Töltsd meg a szívünket az irántad való szenvedélyes szerelemmel, hogy többé ne rutinból keressünk Téged, hanem szívünk mélyéből. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyakorlati megújulás

Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tet...