2019. december 22., vasárnap

Adventi örvendezés

"Szeretem azokat, akik engem szeretnek, megtalálnak engem, akik keresnek"
Példabeszédek könyve 8. fejezet 17. vers



Utaidat vágyva kerestem,
S utaid megtaláltak engem.
Csodáidat látni akartam,
S ámulok rajtuk szakadatlan.
Titkaidat bogoztam egyre,
S most, mint gyermek az egyszeregyre,
úgy nézek rájuk, dicsekedvén,
ujjong szívem kegyelmed kedvén;
mert szereteted egyszerűség,
irgalmasságod csupa hűség,
s egy értelme van a keresztnek:
hogy megkerestek és szeretnek!
Hát hirdetem, hogy útja száz van
minden szívhez a nagyvilágban,
keresni kell és rátalálni ma,
akinek Ő a vágya álma;
kinek batyuja az a „nincsen”,
megtalálja a gazdag Isten.
Fejes Ádám

IMA: Istenünk, most, Karácsony küszöbén, egy év vége fele tartva, segíts megértenünk, hogy Nélküled koldus szegények vagyunk, Krisztussal, az Atya csodálatos ajándékával közösségben élve viszont mindenünk megvan amire szükségünk van. Krisztus nevében kérünk, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Igazi bőség

...én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek." János evangéliuma 10. fejezet 10. vers Jézus Krisztus sokkal többet akar...