2020. szeptember 4., péntek

Nézz Krisztusra!

Rám figyeljetek a föld légvégéről is, és megszabadultok, mert én vagyok az Isten, nincs más! 

Ézsaiás könyve 45. fejezet 22. vers 



Charles H. Spurgeon, a híres angliai igehirdető mondta el, hogy keresztény családba született. Az édesapja a gyülekezetben szolgálatot is vállalt éppen ezért ő maga is a saját erkölcsében és jóságában bízott az örökkévalóságot illetően.
Egészen 1850 egyik vasárnapjáig, amikor is a gyülekezetébe indult, de mivel hóviharba került, az útjába eső metodista templomba keresett és talált menedéket a hóvihar elől.
Elmondása szerint, mindössze 12 ember volt jelen a kis templomban, lelkipásztor egyáltalán nem volt közöttük, aki az Igét hirdethette volna. Egy nagyon szegény, egyszerű ember ment fel a szószékre és az Ézsaiás könyve 45. fejezeténél a 22. versnél nyitotta ki a Bibliát: „Rám figyeljetek a föld legvégéről is, és megszabadultok, mert én vagyok az Isten, nincs más!”
Az Igeolvasás után, ez az egyszerű férfi így beszélt: „így szól hozzátok ma Krisztus: Nézzetek Rám! A kereszten függök. Nézzetek rám, aki meghaltam, és akit eltemettek. Nézzetek rám, aki ismét életre keltem a harmadik napon. Nézzetek rám, aki újra Mennybe emeltettem és az Atya jobbjára ültem.”
Néhány pillanatig csendben volt, majd így szólt Spurgeonhoz: „Fiatalember! Olyan szánalomra méltónak nézel ki… és mindig így is maradsz, hacsak nem nézek fel Krisztusra, ha nem engedsz ennek az Igének.
Nézz Jézus Krisztusra! Nézz Rá! Mintha egy felhő emelkedett volna fel Spurgeon szemei elől és a következő pillanatban már fel tudott nézni Krisztusra. A szívét teljesen átformálta az, hogy felnézett Jézus Krisztusra és élete hátralevő részét az evangélium prédikálására szánta.
Egyszerűen hangzik ugye? Amit viszont Krisztus tett értünk, helyettünk, az iszonyatosan nehéz volt. Nekünk azért könnyű megragadni a kegyelmet, mert Krisztus végezte el a nehezét helyettünk. Isten hűséges szeretete és kegyelme ma tőled is kérdezi:
„Hajlandó vagy Krisztusra nézni?”



IMA: Istenünk, Rád akarunk nézni, mert tudjuk, hogy az üdvösség és a szabadulás csakis a Te érdemed. Senki másban nincsen üdvösség. Dicsőítünk ezért. Krisztus nevében, Ámen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem veti meg a nyomorult nyomorúságát

Mert nem veti meg, és nem utálja a nyomorult nyomorúságát, nem rejti el orcáját előle, segélykiáltását meghallgatja. 20. Zsoltár 24. vers Ke...