2021. augusztus 22., vasárnap

Aki Istenben bízik, nem szégyenül meg

Hisz senki, aki tebenned bízik, meg nem szégyenül. De szégyen éri mindazokat, akik hiábavalóságok miatt hűtlenek lesznek  25. Zsoltár 3. vers




Néhány évvel ezelőtt óriási nyomás nehezedett rám, mert építkeztünk a gyülekezetben. Az idő szorításában, a szerződések és határidők szorításában, úgy láttam, hogy nagyon nehéz a napjaimat végigvinni. Az építkezés egy bizonyos pontján kifogytunk az anyagiakból. Imádkoztam és kértem az Isten segítségét.
Megcsörrent a telefonom és egy ismeretlen hang szólalt meg. Egy olyan üzletember hívott fel, akinek kaszinókat és éjszakai szórakozóhelyeket üzemeltetett. Miután bemutatkozott, közölte, hogy arra gondolt adna egy nagyobb összegű adományt a gyülekezetnek, mert hallott róla, hogy építkezésben vagyunk.
Azt válaszoltam: " Köszönöm, hogy felhívott, de mi nem fogadunk el olyan tevékenységekből befolyt pénzt, amivel nem tudunk egyetérteni. Szeretnénk tisztelni az Istent azzal is, hogy csak tiszta forrásból fogadunk el adományokat."
Az üzletember arra hivatkozva, hogy ő csak jót akart tenni, letette a telefont.
Ezután a gonosz igyekezett elárasztani engem mindenféle gondolattal: " Nem vagy te túlságosan szenteskedő? Mi van, ha Isten éppen így akart válaszolni az imáidra?"
Megráztam magam és azt mondtam: " Istenem! Bármi is történjen, ezen az úton semmiképpen sem fogok menni."
Ismét imádkozni kezdtem, majd egy idő után megint csörgött a telefonom. Egy ember volt, akit én nem ismertem, de valószínűleg tanítottam valamikor a gyülekezetében és elkérte a névjegykártyámat, azt mondta:
" Feleségemmel most fejeztük be az imádkozást. Isten a szívünkre helyezte, hogy most hívjunk fel téged és kérdezzük meg mire van szükséged az építkezéshez."
Elmondtam neki, hogy éppen milyen munkálatok állnak előttünk, ezeknek milyen anyagi vonzata van, majd elköszönt és megígérte, hogy később visszahív.
Miután egyeztetett a feleségével, visszahívott és minden építkezéssel kapcsolatos költséget átvállaltak.
Megszégyenülnek azok, akik Istenben bíznak? Soha! Megszégyenülnek azok, akik nem kötnek kompromisszumot az ördöggel? Soha! Azok szégyenülnek meg, akik hiábavalóságok, mulandó dolgok miatt hűtlenek lesznek Istenhez, Isten szavához. N. Pál


IMA: Istenünk, Te nem változtál meg. Ma is megjutalmazod azokat, akik hittel keresnek Téged. Szeretnénk bízni Benned. Segíts minket erre. Krisztus nevében, Ámen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyakorlati megújulás

Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tet...