2021. október 21., csütörtök

A jó pásztor

Én vagyok a jó pásztor, én ismerem az enyéimet, és az enyéim ismernek engem.”                                  János evangéliuma 11. fejezet 25-26. versek



Láttam egyszer, hogy egy nagy juhnyáj beszabadult egy köztemetőbe és elszéledtek a sírok között. A pásztor kissé lemaradt én pedig azon gondolkodtam, hogy mit fog tenni a pásztor teljesen egyedül? Hogyan fogja összegyűjteni a juhait?
A pásztor megállt a temető kapujában és nagyot kiáltott. A juhok pedig azonnal rohanni kezdtek felé. Mert ismerték a hangját. Egy lépést sem kellett tegyen, mert a juhai ismerték és követték a hangját.
A mai világban sokan versengenek azért, hogy megragadják a figyelmünket és rábírjanak arra, hogy kövessük őket.
A vállalkozások ezért ígérnek sokkal többet, mint amit teljesíteni tudnak (akarnak).
A politikusok ezért próbálnak minket olyan ígéretekkel elkápráztatni, amelyekről maguk is tudják, hogy akkor sem tudnák teljesíteni őket, ha tényleg őszintén szeretnék.
Keresztény és evilági vezetők próbálnak meggyőzni minket, hogy ők tudják a helyes utat és nincs más dolgunk csak az, hogy őket kövessük.
Kiben bízhatunk igazán? Jézus Krisztusban, aki a jó pásztor. Ő nem ígérgetett, hanem közénk jött és meghalt értünk, helyettünk. Ő nem vett el tőlünk semmit, hanem Önmagát ajándékozta nekünk.
Feladta mennyei tekintélyét és előjogait, hogy emberré válva kibékítsen minket a mennyei Atyával.
Ebben a hangban megbízhatok és ezt követhetem.
Te akarod a jó pásztor követni? Ő ismer és szeret téged is. Biztonságosan át tud vezetni a földi életből az örökkévalóságba. Ma téged hív! Mi lesz a válaszod?


IMA: Istenem, Te minden gyermekednek jót akarsz. Segíts nekem Krisztust követni, hogy az Ő kegyelmének és áldásainak legelőjén örvendezhessek. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataid szűrői

Egyébként pedig, testvéreim, ami igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó, ami jóhírű, ha valami nemes és dics...