2022. február 4., péntek

Ne félj!

Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak. Ézsaiás könyve 41. rész 10. vers



Amikor egy gyermeket faggatunk a félelmeivel kapcsolatosan, általában a sötétséget, pókokat, szüleik elvesztését említik. Felnőttek félelmei ezeknél mélyebbek és sokrétűbbek lehetnek. 
Manapság félünk a terrorizmustól, emigránsoktól, halálos korona vírustól, politikusaink gátlástalanságától, a média félretájékoztatásától, természeti katasztrófáktól, csapásoktól, áremelkedéstől, gazdasági válságtól vagyis  bármitől ami megfoszthat minket vagy szeretteinket a kényelmes kis életünktől.
Isten jól tudja, hogy milyennek lettél megalkotva és azt is látja, hogy a sokrétű félelmeid megbéníthatnak és sokszor meg is bénítanak.
A Bibliában 366 alkalommal olvashatsz különböző formában arról, hogy nem szabad teret adnod a félelemnek. 
Ézsaiás próféta, az Isten üzenetét tolmácsolja Isten népének és arra bátorít téged is, hogy bízz Benne még akkor is, ha veszteségek, fájdalmak érnek, mert Istennek csodálatos terve van a nehézségeid időszakára nézve is.
Amikor elveszíted a megélhetésedet, tudomást szerzel arról, hogy komoly betegségben szenvedsz, amikor látod, hogy egyik szeretted, családtagod rossz döntést készül meghozni, úrrá lehet rajtad a holnappal kapcsolatos félelem.
MI fog történni veled vagy szeretteiddel? Hogy fogod átvészelni azt a bizonyos helyzetet, nehézséget?
Isten arra hív téged a mai napon, hogy nézd az összképet és fedezd fel benne Isten mindenen átívelő jóságát és gondviselését.
Isten így szól ma hozzád: " Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak. Ézsaiás könyve 41. rész 10. vers"


IMA: Istenem, nélküled minden okom meglenne a félelemre, mert az életem értelmetlen és bizonytalan lenne. Veled azonban legyőzhetem a félelmeimet és élhetek a Te gondviselésed gondtalanságában. Segíts megértenem, hogy nem a félelem, hanem a józanság és a bátorság, erő Lelkét akarod nekem ajándékozni. Krisztus nevében, Ámen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vigyázz a szívedre!

Minden féltve őrzött dolognál jobban óvd szívedet, mert onnan indul ki az élet!                   Példabeszédek könyve 4. fejezet 23. vers K...