2022. március 29., kedd

Ne félj!

Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak. Ézsaiás könyve 41. fejezet 10. vers



Amikor kisebbik gyermekünket átnyújtom a feleségemnek, akkor nem engedem el amíg meg nem győződöm róla, hogy biztosan fogja, mert nem akarom, hogy leessen.
Pontosan ez az Isten üzenete számodra a mai napon:
" Foglak téged gyermekem és nem fogom engedni, hogy leess."
Talán olyan helyzetekben kell majd lenned, olyan helyeken megfordulnod, amelyekben sosem volt még részed, de ne feledd el, hogy Isten megtarthat téged.
A te életed az Ő kezében van, és a te mennyei Atyád megtart téged.
Ő nem azért vezetett el oda ahol most vagy, hogy aztán magadra hagyjon.
Ő ott van veled, hogy hitből-hitbe, győzelemből-győzelembe vezessen.
Talán félsz, de Isten a karjaiban tart!
Engedd, hogy a szeretete kiűzzön minden félelmet a lelkedből, szívedből, elmédből, és tanuld meg hogyan pihenj meg az Ő szeretetében.
Emlékezz mennyire szeret téged, amikor ismeretlen helyzetekbe kerülsz, ismeretlen emberekkel találkozol, ismeretlen dolgokat kell tenned.
Az Isten világossága vezetni fog téged, ha az övé vagy. Az Ő dicsősége fog ragyogni életeden. Ha még nem vagy az Övé, békülj meg vele ma.


IMA: Atyám, köszönöm, hogy szívemhez szóltál. Még ha néha elfog a félelem akkor is jó tudni, hogy Te tartasz engem a kezedben és nem fogsz elengedni.
Szereteted örökké megmarad irántam Segíts, hogy közel maradjak hozzád és rajtad tartsam a szemeimet. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az anyaság áldott "raktárai"

...Anyja mindezeket a szavakat megőrizte szívében, Lukács evangéliuma 2. fejezet 51.b. vers Amikor az édesanyákról emlékezünk meg, Mária, Jé...