2022. április 7., csütörtök

Az élet forrása

(Krisztus mondja) Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: aki énbennem marad, és én őbenne, az terem sok gyümölcsöt, mert nélkülem semmit sem tudtok cselekedni. János evangéliuma 15. fejezet 5. vers



Hogyan maradhat valaki Krisztusban? Először is úgy, hogy „beoltatik” a szőlőtőbe. Ehhez az örömhír megértése, és a Krisztusban vetett hit általi elfogadása szükségeltetik. Ha egy szőlővesszőt levágsz a tőről, az a vessző nem fog többé gyümölcsöt teremni. Már nem kapcsolódik az élet forrásához. Lelki értelemben is így van ez. Ha elszakadsz Istentől, akkor elszakadtál az élet forrásától. Csak a Krisztussal való egyesülésben van erőd megélni a keresztény életed és győzni a lelki harcaidban.
Lényegtelen, hogy jelenleg milyen körülmények között élsz jelenleg, mert ha egyesülsz Krisztussal, akkor megismerheted az ebből fakadó bensőséges örömöt, közösséget és reménykedhetsz az örökkévalóságban.
A mennyei Atya „megmetszi” a szőlővesszőket, hogy még többet teremjenek. A „metszés” nem fájdalommentes, de szükséges dolog. Ha úgy érzed, hogy még vagy már nem kapcsolódsz Krisztushoz, akkor lehetőséged van ezen változtatni. Tedd meg az első lépést, mert az Isten tárt karokkal vár. Akár a következő imát is elmondhatod:
„ Mindenható Isten! Sajnálom, hogy közömbös voltam irányodban, szeretnék ma Hozzád jönni és átadni az életem Neked. Bocsáss meg nekem, gyógyítsd meg sebeimet. Segíts kapcsolatban maradni az élettel, hogy gyümölcstermő lehessen az életem. Tölts meg engem teljesen Szentlelkeddel. Krisztus nevében, Ámen.
Ne félj a metszéstől! Engedd, hogy Isten megmetssze életed ágait, hogy még termékenyebb lehess.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kizárólag kegyelemből

Hiszen kegyelemből van üdvösségetek a hit által, és ez nem tőletek van: Isten ajándéka ez; nem cselekedetekért, hogy senki se dicsekedjék. E...