2022. május 29., vasárnap

Szabadság Krisztus által

Én nyomorult ember! Ki szabadít meg ebből a halálra ítélt testből? Hála az Istennek, a mi Urunk Jézus Krisztus! Római levél 7. fejezet 24-25. a) versek



Egy gazdag ember maga mellé vette inasát és együtt elindultak vadászni. Lovas szekérrel indultak útnak, de az út egy bizonyos pontján kiesett az kocsi egyik kereke.
Ahogy a gazdag ember visszakalapálta a kiesett kereket, egyszer csak az egyik ujjára ütött és mondott fájdalmában néhány olyan szót, amit nem kellett volna.
Ezután azonnal térdre rogyott és imádkozni kezdett: „Istenem, néha nehéz a Krisztus nyomdokaiban járnom. Bocsáss meg nekem, hogy olyan szavak jöttek ki a számon, amiknek nem lett volna szabad. Ámen.”
A gazdag így szolt a béreséhez: „Úgy látom, hogy keresztényként nagyon küzdelmes az életed. Én ateista vagyok és nincs semmi gondom.”
Abban a pillanatban a gazdag ember felemelte a puskáját és két lövés dördült el a fölöttük repülő vadkacsák felé. Az egyik vadkacsa holtan zuhant le, a másik csak sebződött és kétségbeesetten csapkodta a szárnyait.
A gazdag így szólt a béreséhez: „Hagyd a halott kacsát. Az nem megy sehova. Menj és fogd meg a sebzett, vergődőt nekem.”
Miután hozta a sebzett kacsát, a béres így szólt: „Uram. Én olyan vagyok néha, mint a sebzett kacsa. Vergődöm saját gyengeségeim miatt és az ördög el akar ejteni engem. Önt viszont békén hagyja, mert az ön élete a döglött kacsához hasonlítható.”
Ha lelki harcokat vívsz, ha néha elesel, de fáj neked az elesésed, akkor tudd meg, hogy Jézus Krisztus által a bűnbocsánat elérhető. Isten minden nap formálja a jellemed.
Aki lelkileg halott, annak nincsenek harcai, nem ad lelki értelemben semmilyen életjelet.


Ima: Istenem, köszönöm, hogy Jézus Krisztus által új életet adtál tieidnek. Eleveníts meg engem is a Szentlélek által, hogy megálljam helyem a lelki harcban. Krisztus nevében kérlek, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyakorlati megújulás

Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tet...