2022. június 8., szerda

Isten valódi megismerése

Szolgámért, Jákóbért, választottamért, Izráelért szólítottalak neveden, híres nevet adtam neked, noha nem ismertél. Én vagyok az ÚR, nincs más, nincs isten rajtam kívül! Én öveztelek föl, noha nem ismertél. Ézsaiás könyve 45. fejezet 4-5. vers



Isten nevén szólította teremtményeit. Ő alkotott mindegyikünket. Ő döntötte el, hogy nőként vagy férfiként fogsz világra jönni, Ő döntötte el, hogy pontosan melyik korszakában a történelemnek fogsz világra jönni, melyik országba, családba fogsz születni és Ő fog dönteni arról is, hogy mikor fogod elhagyni ezt a földi létet.
Mégis olyan sok teremtménye van Istennek, akik nem ismerik Őt. Isten vágyik arra, hogy megismerd Őt. 12 évig laktam, dolgoztam egy kisvárosban és voltak emberek, akiket gyakran láttam az utcán, üzletben és már felismertem az arcukat, de személyesen sosem ismerkedtem meg velük. Nem tudok róluk semmit azon kívül, hogy felismerem az arcukat.
Talán te is így vagy Istennel. Hiszed, hogy létezik, valamit hallottál róla, talán jártál istentiszteletekre és azt gondolod, hogy ismered Őt.
De tényleg ismered? Behívtad már Őt az életedbe? Átadtad Neki a vezetést? Úgy ismerheted meg Istent igazán, ha naponta személyes kapcsolatot ápolsz Vele. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy imádságban behívod Jézus Krisztust életedbe. Így már személyes tapasztalatból fogod ismerni Őt.
Ha szeretnéd Isten személyes, bensőséges módon megismerni, de úgy érzed az induláshoz segítségre van szükséged, írj egy üzenetet nekünk és segítünk neked.

IMA: Istenem, szeretnék személyesen belekóstolni jóságodba, kegyelmedbe, békességedbe, szeretetedbe, jelenlétedbe. Vezess engem ebben. Krisztus nevében, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A fegyelmezés áldásai

Pillanatnyilag ugyan semmiféle fenyítés nem látszik örvendetesnek, hanem keservesnek, később azonban az igazság békességes gyümölcsét hozza ...